2-3 gadus vecu bērnu pašvadītās mācīšanās prasmju sekmēšana pirmsskolas izglītības iestādē rotaļnodarbībās
Author
Raila, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Āboltiņa, Līga
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba autore: Zane Raila Kvalifikācijas darba tēma: 2-3 gadus vecu bērnu pašvadītās mācīšanās prasmju sekmēšana pirmsskolas izglītības iestādē rotaļnodarbībās Pētījuma objekts: Pirmsskolas pedagoģiskais process rotaļnodarbība. Pētījuma priekšmets: 2-3 g .v. bērnu pašvadītas prasmes Pētījuma mērķis: Apzināt sekmēšanas iespējas 2-3 g. v. bērniem pašvadītas mācīšanās prasmju sekmēšana PII rotaļnodarbībās. Pētījuma uzdevumi: 2-3 g. v. bērnu pašvadītas mācīšanās prasmju raksturojums 2 -3g. v. bērnu pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums Pašvadītas mācīšanās prasmju 2-3g.v. bērniem kritēriji Sasniedzamo rezultātu galvenie akcenti Izvirzīt Motivēt Atgriezeniskā saite Pētījuma metodes: Literatūras un avotu analīze. Pedagoģiskie novērojumi Izmēģinājumu darbība Iegūto rezultātu analīze Pētījuma bāze: PII ‘’X’’ 2-3 gadus vecu bērnu grupa Atslēgvārdi: Pašvadīta mācīšanās, pašapkalpošanās prasmes, rotaļnodarbības, atgriezeniskā saite, mācību vide. Qualification’s paper author: Zane Raila The subject of the study: Promoting self-directed teaching skills of children 2-3 years old in a pre-school educational establishment in a playing lesson Object of the research: Play lesson in preschool pedagogical process. Subject of the research: Self-directed skills of 2-3 years old children. Objective of the study: To identify facilitation opportunities for 2 and 3 years old children in order to promote self-directed learning skills in play games. Research tasks: Characteristics of self-directed learning skills of 2-3 years old children. Pedagogical and psychological characteristics of 2-3 years old children. Self-directed learning skills’ criteria for 2-3 years old children. The main highlights of the results to be achieved. Nominate. Motivate. Feedback. Methods of the research: Literature and source analysis. Pedagogical observations. Pilot action. Analysis of the results. Research base: Preschool educational institution “X”, group of 2-3 years old children. Key words: Self-directed learning, self-service skills, play games, feedback.