Show simple item record

dc.contributor.advisorVigule, Dagnija
dc.contributor.authorVeisberga, Evita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-01-29T02:02:36Z
dc.date.available2021-01-29T02:02:36Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79426
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53503
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats: “3-4 gadīgu bērnu matemātisko priekšstatu sekmēšana didaktiskajās spēlēs. ” Kvalifikācijas darba autore: Evita Veisberga Zinātniskā darba vadītāja: Dr. paed. Dagnija Vigule Pētījuma mērķis: teorētiski pamatot un praksē pārbaudīt pirmsskolas vecuma bērnu matemātisko priekšstatu attīstības iespējas didaktiskajās spēlēs. Darba saturs: darba kopējais lappušu skaits ir 50. Darbā ir 11 attēli un 3 tabulas. Izmantotais literatūru skaits ir 46. Pielikumu skaits ir….. Darbs sastāv no divām daļām: teorētiskās daļas un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā tiek sniegtas psihologu un pedagogu atziņas par 3-4 gadus vecu bērnu psiholoģisko attīstību, vecumposmu īpatnībām, matemātiskajām prasmēm un didaktiskajām spēlēm to nozīmi bērnu attīstībā. Empīriskajā daļā ir aprakstītas pētījuma metodes, pētāmo bērnu raksturojums, praktiskais darbs ar bērniem un pedagoģiskā analīze. Pētījuma jautājums: kad didaktiskajās spēlēs tiks sekmēta matemātisko priekšstatu veidošanās. Atslēgas vārdi: matemātika, matemātisko priekšstatu sekmēšana, didaktiskās spēles,3-4 gadīgi bērni.  
dc.description.abstractSubject of qualification work: “Promoting mathematical notions of 3-4 year old in didactic game. Author of the qualitfication work: Evita Veisberga Head of scientific work: Dr. paed. Dagnija Vigule Purpose of the study: Reasoning and in practice testing the possibilities for developing mathematical notions of preschool children in didactic games. Work content: the total number of pages in the job is 50. Ihere are 11 pictures, and 3 tables at work. Ihe number of liters used is 46. The number of annexes is …… Work consists of two parts. Theoretical parts and empirical parts. The theoretic part provides the lessons of psychologists and educators on the psychological development of children aged 3-4, the special features of the ages, mathematical skills and didactic games of their role in the development of children. The empirical section describes the study methods, the characteristics of the children being studied, practical work with children and pedagogical analysis. Question of study: when mathematical notions will be promoted in didactic games. Keywords: math, promoting mathematical notions, didactic games,3-4years old children.  
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectmatemātika
dc.subjectmatemātisko priekšstatu sekmēšana
dc.subjectdidaktiskās spēles
dc.subject3-4 gadīgi bērni
dc.title3-4 gadīgu bērnu matemātisko priekšstatu sekmēšana didaktiskajās spēlēs
dc.title.alternativePromoting mathematical notions of 3-4 year old in didactic game
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record