Show simple item record

dc.contributor.advisorZīriņa, Tija
dc.contributor.authorSenkāne, Lāsma
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-01-29T02:02:37Z
dc.date.available2021-01-29T02:02:37Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79430
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53506
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autore: Lāsma Senkāne Kvalifikācijas darba tēma: Bērna drošības izjūtas pilnveide adaptācijas procesā pirmsskolā agrās bērnības vecumā. Pētījuma mērķis: pētīt bērna drošības izjūtas pilnveides nosacījumus adaptācijas procesā agrās bērnības vecumposmā. Kvalifikācijas darbā tika izvirzīti vairāki uzdevumi, kuru rezultātā apstiprinājās darba sākumā izvirzītā hipotēze: bērna drošības izjūtas pilnveide adaptācijas procesā pirmsskolā tiks sekmēta, ja pedagoģiskajā procesā bērnam tiks piedāvāti vecumam atbilstoši, praktiski pielietojami mācību materiāli un organizētas saturiski daudzveidīgas rotaļas, kuru pamatā ir sadarbība starp bērnu un pieaugušo. Kvalifikācijas darbs sastāv no teorētiskās (2 nodaļas un 4 apakšnodaļas) un praktiskās daļas (1 nodaļa un 4 apakšnodaļas). Teorētiskajā nodaļā tiek apkopotas un analizētas pedagogu, psihologu izvirzītās teorijas par drošības izjūtas jēdzienu un bērna attīstības likumsakarībām agrās bērnības vecumposmā. Praktiskajā nodaļā tiek atspoguļots veiktais empīriskais pētījums adaptācijas norises laikā, tiek pamatota pētījuma metodoloģija, sniegts mērķauditorijas raksturojums, aprakstīta pētījuma norise, apkopoti rezultāti un veikta rezultātu analīze. Kvalifikācijas darba apjoms: 57 lappuses, ietver 3 pielikumus, 4 tabulas, 9 attēlus, izmantots 41 literatūras avots latviešu, angļu un krievu valodā. Atslēgvārdi: agrās bērnības vecumposms, adaptācija, pieķeršanās teorija, drošības izjūta, saskarsme, droša vide.
dc.description.abstractThe author of qualification’s paper: Lāsma Senkāne The theme of qualification’s paper: Increasing child’s sense of security during the adaption period in preschool years. The aim of the research: to study the conditions for increasing child’s sense of security during the adaption period in preschool years. There have been raised several tasks, and according to the results the hypothesis is confirmed: increasing child’s sense of security during the adaption period will be successful if there is offered practically applicable and appropriate materials for the early childhood in the pedagogical process and organized content-based games based on cooperation between a child and an adult. It consists of the theoretical part (2 parts and 4 subdivisions) and practical part (1 part and 4 subdivisions). There have been analysed and summarized educators, psychologists theories about the sense of security and regularity of the child’s development in the early childhood. Practical part includes the empirical research during adaption, methodology of the research, the characterization of audience, the process of research, the results are summarized and analysed. The volume: 57 pages; it includes 3 supplements, 4 tables, 9 images, 41 sources in Latvian, English and Russian. Key words: early childhood, adaption, attachment theory, sense of security, interaction, safe environment.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectagrās bērnības vecumposms
dc.subjectadaptācija
dc.subjectpieķeršanās teorija
dc.subjectdrošības izjūta
dc.subjectsaskarsme
dc.titleBērna drošības izjūtas pilnveide adaptācijas procesā pirmsskolā agrās bērnības vecumā
dc.title.alternativeIncreasing child's sense of security during the adaption period in preschool years
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record