Show simple item record

dc.contributor.advisorVigule, Dagnija
dc.contributor.authorArbidāne, Dace
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-01-29T02:02:38Z
dc.date.available2021-01-29T02:02:38Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79432
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53507
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma ir „ Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu radošuma sekmēšana pasaku iepazīšanas procesā.” Darba autore to izvēlējās, lai izpētītu, kā sekmēt bērna radošumu, izmantojot pasakas. Darba vadītāja ir Dr.paed., Dagnija Vigule. Kā pētījuma mērķi darba autore izvirzīja, pētīt bērnu radošuma veicināšanas iespējas pasaku izmantošanas procesā. Kā arī tika izvirzīta pētījuma hipotēze – bērnu radošums tiek veicināts, ja mērķtiecīgi tiek izvēlēti jēgpilni uzdevumi, izmantojot pasakas. Savukārt darba uzdevumi bija analizēt radošumu, tā būtību dažādu autoru teorijās, izzināt vecākā pirmsskolas vecuma bērnu radošuma veidošanās nosacījumus, teorētiski pētīt pasaku izmantošanas iespējas bērnu radošuma atraisīšanā un sekmēšanā un un veikt praktisko pētījumu, lai pierādītu izvirzīto hipotēzi. Pētījuma gaitā darba autore izvirzīja kritērijus, lai varētu noskaidrot, vai radošums pasaku iepazīšanas procesā tiek sekmēts un izdarīja secinājumus, ka, piedāvājot bērniem daudzveidīgus un jēgpilnus uzdevumus saistībā ar pasakām, vecākā pirmsskolas vecuma bērnos tiek rosināta interese un sekmēta radošuma attīstība. Atslēgas vārdi – radošums, pasakas, uzdevumi, bērni.
dc.description.abstractThe subject of the qualification work is “Promoting the creativity of older preschool children in the fairy tale process.” The author chose this to explore how to promote the creativity of a child through fairy tales. The head of the job is Dr. Paed, Dagnia Vigule. As the objectives of the study, the author of the work set out to explore the possibilities for promoting children's creativity in the process of using fairy tales. As well as the study's hypothesis, children's creativity is promoted when meaningful tasks are targeted using fairy tales. On the other hand, the task of the work were to analyse creativity, its substance in the theories of different authors, to explore the conditions for the creation of creativity of older children, to study in theory the possibilities of using fairy tales to unleash and promote children's creativity, and to carry out a practical study to demonstrate the hypothesis that has been put forward. In the course of the study, the author raised criteria to see whether creativity in the fairy tale process was promoted and concluded that offering children diverse and meaningful challenges in relation to fairy tales encouraged interest in children of older preschool and promoted creativity. Key words: creativity, fairy tales, tasks, children.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectradošums
dc.subjectpasakas
dc.subjectuzdevumi
dc.subjectbērni
dc.titleVecākā pirmsskolas vecuma bērnu radošuma sekmēšana pasaku iepazīšanas procesā
dc.title.alternativePromoting the creativity of older preschool children in the fairy tale process
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record