4-5 gadu vecu bērnu komunikāciju prasmju veicināšana rotaļnodarbībās
Author
Saldniece, Lauma
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Stramkale, Ligita
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba nosaukums ir „4 – 5 gadu vecu bērnu komunikāciju prasmju veicināšana rotaļnodarbībās” Darba autors ir Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes 1. Līmeņa profesionālās augstākās izglītības studiju programmas ”Pirmsskolas izglītības skolotājs” studente Lauma Saldniece. Pētījuma mērķis: izpētīt vidējā pirmsskolos vecuma bērnu komunikāciju prasmju veicināšanas iespējas rotaļnodarbībās. Darba pirmajā daļā pētījuma autors analizē vidējā pirmsskolas vecuma bērnu komunikāciju izzināšanu, uz bērnu vecumposmu attīstības likumsakarību analīzi, kā arī rotaļnodarbības būtību izzināšanu teorētiskajā literatūrā. Darba otrajā daļā autors veic empīrisko pētījumu , izmantojot novērošanu un pedagoģiskos ekspermentus, lai analizētu 4 -5 gadu vecu bērnu komunikācijas veicināšanas iespējas izmantojot rotaļnodarbības kā metodi. Kā arī tiek anketēti pedagogi par darba procesu. Atslēgas vārdi: komunikācija,prasmes, rotaļnodarbības, rotaļa, pirmsskola. Kvalifikācijas darbā tirk izmantotas 30. literatūra avoti, 13. attēli, 2. Tabulas, darba apjoms ir 40 lpp. The title of the qualification job is “ Communication skills promotion through playtime for 4 - 5-year-olds children” The author of study is the Pedagogy, psychology and arts faculty of the University of Latvia Lauma Saldniece The aim:of the study is to explore the possibilities for promoting the communication skills of children of the average pre-classical age in the playing classes. In the first part of the work, the author of the study analyses the learning of the communications of children of the average pre-school age, the analysis of the legal relationships for the development of childhood ages, as well as the knowledge of the nature of the play in theoretical literature. In the second part of the work, the author carries out an empirical study using surveillance and pedagogical experts to analyse the possibilities for promoting the communication of children aged 4 to 5 years, using the practice as a method. As well as recruiting educators about the work process. Key words: communication, skills, playing, preschool. The market for qualification uses 30 literature sources, including figure 13, 2. tables, job size is 40 pages