Sociālo prasmju sekmēšana pirmsskolas izglītības iestādē 2 – 3 gadus veciem bērniem
Author
Altmane, Agnese
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šūmane, Ilze
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba tēma: Sociālo prasmju sekmēšana pirmsskolas izglītības iestādē 2 – 3 gadus veciem bērniem Darba autore: Agnese Altmane Pētījuma mērķis: Izpētīt sociālo prasmju apguves sekmēšanu pirmsskolas izglītības iestādē 2 – 3 gadus veciem bērniem. Pētījuma metodes: Teorētiskās literatūras analīze un pedagoģiskā novērošana, pedagoģiskā izmēģinājumadarbība. Teorētiskajā daļā tika analizēta literatūra par kvalifikācijas darba tēmu, praktiskajā daļā ir veikta pedagoģiskā novērošana sociālo prasmju sekmēšanā pirmsskolas izglītības iestādē 2 – 3 gadu veci bērni. Darba apjoms: kvalifikācijas darba saturs izklāstīts 36 lppusēs,3 nodaļās, 9 apakšnodaļās, ir 4 tabulas, 12 attēli, 9 pielikumi. Atslēgas vārdi: Sociālās prasmes, rotaļa, 2 - 3 gadu veci bērni, pedagoģiskais process pirmsskolā Subject of qualification work: Promotion of social skills in a pre-school educational institution for 2-3 year old children Author of the work: Agnese Altmane Objective of the study: Explore the promotion of social skills in pre-primary education for children aged 2 to 3 years. Study methods: Analysis of theoretical literature and pedagogical observation, teaching testing. The theoretical part analysed the literature on the subject of qualification work, the practical part of which has carried out pedagogical follow-up in the promotion of social skills in the pre-primary educational establishment for children aged 2 to 3. Volume of work: The content of the qualification work is set out in 36 pages, 3 chapters, 9 sub-sections, 4 tables, 12 pictures, 9 annexes. Key words: Social skills, playing, children 2-3 years old, pedagogical process in preschool