2-3 gadu vecu bērnu pareizas stājas sekmēšana caur kustību rotaļām
Author
Ļahoviča, Viktorija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Klempere-Sipjagina, Agita
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba nosaukums: 2-3 gadu vecu bērnu pareizas stājas sekmēšana caur kustību rotaļām Darba autore:Viktorija Ļahoviča Darba vadītāja: Mg.izgl.zin. Agita Klempere-Sipjagina Kvalifikācijas darba mērķis: teorētiski un praktiski izzināt 2-3 gadu vecu bērnu stājas sekmēšanu kustību rotaļās. Teorētiskajā daļā tiek aplūkots pareizas un nepareizas stājas raksturojums no dažādu autoru skatījuma, pievēršot uzmanību ar kādām stājas problēmām bieži vien ir bērni. Tiek aplūkots arī 2-3 gadu vecu bērnu vecumposmu raksturojums, tiek analizēts kustību rotaļu raksturojums, darba autore atlasīja 10. kustību rotaļas, kuras tik izmantotas praktiskajā daļā. Teorētiskajā daļā darba autore veica pedagogu aptauju saistībā ar doto tēmu, šī aptauja tiks pētīta teorētiskajā daļā. Praktiskajā daļā tiks analizēti pedagogu aptauju rezultāti. Darba autore pētījumā izmantos atlasītās kustību rotaļas. Trīs nedēļu garumā darba autore organizēs atlasītās kustību rotaļas bērniem, kura laikā bērni tiks novēroti. Novērojuma beigās rezultāti tiks atspoguļoti un analizēti. Atslēgvārdi: stāja, stājas sekmēšana, kustību rotaļas, stājas profilakse, 2-3 gadu vecums. Title of the qualifying paper : 2-3 years old children proper posture development through movement games Author: Viktorija Ļahoviča Scientific advisor: Agita Klempere-Sipjagina The aim of the research: to investigate theoretically and practically the 2-3 years old children posture development using movement games. Theoretical part of the paper presents the description of correct and incorrect posture provided by different authors. The common children’s posture problems are emphasised. There are summed up and analysed the characteristics of 2-3 years old children age group and description of movement games. The author of the paper has chosen 10 movement games implemented in the empirical part of the work. In the theoretical part of the paper the author has made a questionnaire for the preschool teachers about the researched topic. This questionnaire is analysed in the theoretical part. Empirical part of the paper presents the analysis of preschool teachers’ questionnaire results. The author of the paper will implement 10 selected movement games during three weeks, will observe the children, sum up and analyse the results. Key words: posture, posture development, movement games, posture problems and prevention, 2-3 years old children.