Kustību rotaļu nozīme 3 – 4 gadus vecu bērnu sociālo prasmju attīstībā
Author
Masa, Vija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Aizporiete, Ineta
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Tēma: Kustību rotaļu nozīme 3 - 4 gadus vecu bērnu sociālo prasmju attīstībā. Autors: Vija Masa. Zinātniskais darba vadītājs: Mag.pead Ineta Aizporiete Darba mērķis: izpētīt sociālo prasmju attīstīšanas iespējas pirmsskolas izglītības iestādē 3 - 4 gadus veciem bērniem, lai sekmētu sociālās, prasmes izmantojot kustību rotaļas. Kvalifikācijas darba apjoms: 51 lpp., 9 attēli, 2 tabulas,5 pielikumi izmantoti 25 literatūras avoti. Darba sastāvs: Ievads, 3 nodaļas. Pirmajā nodaļā pētīta literatūra, kur tika teorētiski izzināti sociālo prasmju un iemaņu veidošanās pirmsskolas vecumā. Otrajā nodaļā tiek pētīta literatūra, kur izskatīta kustību rotaļas nozīme pirmsskolas vecumā, to ietverošie uzdevumi kustību rotaļas pedagoģiskajā vadīšanā, kā arī kustību rotaļas nozīme sociālo prasmju attīstībā. Trešajā nodaļā aprakstīti anketas iegūtie rezultāti, pētījuma norise. Topic: The role of movement games development of social skills of 3-4 year old children. Author: Vija Masa. Scientific supervisor:Ineta Aizporiete Aim of the work: to study the possibilities of developing social skills in pre-school education for children aged 3-4 years, with the aim to promote social skills using movement rotations. Scope of qualification work: 51 pages, 9 figures, 2 tables, 5 appendices 25 literature sources were used. Thesis composition: levads, 3 chapters In the first chapter petita literature, where the development of social skills and abilities of pre-school age was studied theoretically skills development. The third chapter describes the results covered by the questionnaire, the course of the research