dc.contributor.advisor | Klempere-Sipjagina, Agita | |
dc.contributor.author | Vore, Agrita | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2021-01-29T02:03:04Z | |
dc.date.available | 2021-01-29T02:03:04Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | 79692 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53562 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darba nosaukums: “Kustību rotaļas kā 4 gadu vecu bērnu saskarsmes attīstības līdzeklis” Kvalifikācijas darba autore: Agrita Vore Kvalifikācijas darba apjoms: 43 lpp., ievads, četras nodaļas, secinājumi, izmantotā literatūra un pielikumi Kvalifikācijas darba mērķis: noskaidrot saskarsmes attīstību mijiedarbojoties ar kustību rotaļām. Pētījuma teorētiskajā daļā: autore pēta dažādu psihologu un pedagogu atziņas par pirmsskolas vecumposmu. Kā šajā vecumā attīstās domāšana, uztvere, kustību aktivitāte. Nākošajā teorētiskajā nodaļā tiek apskatīts saskarsmes jēdziens, kāpēc saskarsme ir tik svarīga bērna attīstībā. Pēdējā teorijas nodaļā autore pēta, kā kustību rotaļa ietekmē bērna attīstību no dažādu psihologu, pedagogu redzējuma. Kvalifikācijas darbā tika izmantoti šādu autoru raksti: G.Svences, A.Šponas, Ē. Kalvāna, I. Konstantinovas, I. Stangaines, L. Dubkēviča un A. Vorobjova atziņas. Pētījuma empīriskajā daļā: īsi tiek aprakstītas darbā izmantotās pētīšanas metodes. Turpinājumā autore apraksta bērnu saskarsmes līmeni un kustību rotaļu praktisko pielietojumu. Pēc tā tiek analizēti iegūtie dati un veikts secinājums, ka ievērojot dažādus nosacījumus, kustību rotaļas veicina 4 gadu vecu bērnu saskarsmes attīstības līmeni. | |
dc.description.abstract | Theme of the qualification work: Movement play for developing communication of 4 years old children The author: Agrita Vore The amount of qualification work: 43 pages, introduction, four chapters, conclusions, literature used and annexes The purpose of the qualification work: to identify the development of communication when interacting within movement games Theoretical part of the research: the author studies the lessons of various psychologists and educators on the pre-school grandstand. How thinking, perception, movement activity develops at this age. The next theoretical chapter deals with the concept of communication, why exposure is so important for the development of a child. In the last chapter of the theory, the author examines how the play of movements influences the development of a child from the vision of various psychologists, educators Empirical part of the research: the study methods used at work are described briefly. The author then describes the level of communication between children and the practical application of the movement plays . It then analyses the data obtained and concludes that, under different conditions, the playing of movements contributes to the development of 4-year-old children. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pedagoģija | |
dc.subject | pirmsskola | |
dc.subject | saskarsme | |
dc.subject | kustību rotaļas | |
dc.subject | bērnu attīstība | |
dc.subject | preschool | |
dc.title | Kustību rotaļas kā 4 gadu vecu bērnu saskarsmes attīstības līdzeklis | |
dc.title.alternative | Movement play for developing communication of 4 year old children | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |