Sensoro spēju attīstība rotaļdarbībās 2-3 gadus veciem bērniem
Author
Nikitina, Katrīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šūmane, Ilze
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Darba nosaukums: Sensoro spēju attīstība rotaļdarbībās 2 – 3 gadus veciem bērniem Darba autore: Katrīna Nikitina Darba saturs: 3 nodaļas, 30 literatūras avoti, 19 pielikumi. Atslēgas vārdi: 2-3 gadu vecuma bērni, attīstība, rotaļdarbība, sensorās spējas. Pētījuma mērķis: Pētīt 2 – 3 gadus veciem bērniem sensoro spēju attīstības iespējas rotaļdarbībās. Pētījuma jautājums: 1.Kā plānot un organizēt rotaļdarbības, lai veicinātu 2-3 gadus vecu bērnu sensoro spēju attīstību? Pētījuma uzdevumi: 1.Analizēt pedagoģisko, psiholoģisko un metodisko literatūru, kas saistīta ar bērnu sensoro spēju attīstību pirmsskolā. 2.Plānot un organizēt rotaļdarbības sensoro spēju attīstībā bērniem vecumā no 2-3 gadiem. 3.Vērot bērnu sensoro spēju attīstības dinamiku rotaļdarbībās. 4.Veikt kopsavilkumu un izanalizēt pētījuma gaitā gūtos datus. Pētījuma metodes: 1.Teorētiskās literatūras analīze. 2.Pedagoģiskā izmēģinājuma darbība. 3.Pedagoģiskā novērošana. 4.Vecāku aptauja. 5.Datu statistiskā analīze. Pētījuma bāze: Pirmsskolas iestādes x 14 bērni, vecumā 2 - 3 gadi, 14 vecāki. Title of work: Development play activities for 2-3 years old children Author: Katrina Nikitina Content: 3 chapters, 30 references, 19 supplements. Keywords: Children aged 2-3 years, development, play activities, sensory ability. The purpose of research: Study the sensory ability development options in play activities for children aged 2-3 years. Research question: 1.How to plan and organize play activities, to promote achieve development of sensory abilities for children aged 2-3 years? Research tasks: 1.Analyze pedagogical, psychological and methodological literature related to the development of children’s sensory abilities in preschool. 2.Plan and organize play activities sensory abilities for children aged 2-3 years. 3.Observe the development of children’s sensory abilities in play activities. 4.Analyze the data obtained during the research. Research methodology: 1.Analysis of theoretical literature. 2.Pedagogical experiment activity. 3.Observation(development of sensory abilities in play activities. 4.Parents survey. 5.Statistical data analysis. Research base: Preschool institution “X”, 14 children aged 2-3 years, 14 parents.