Pasaka – kā emocionālās inteliģences veicinātāja 5 – 6 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē
Автор
Cipule, Sindija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Brežģe, Ļubova
Дата
2021Metadata
Показать полную информациюАннотации
Kvalifikācijas darbs “Pasaka kā 5 – 6 gadus vecu bērnu emocionālās inteliģences veicinātāja pirmsskolas izglītības iestādē” sastāv no 4 daļām. Darba autore pirmajā daļā apraksta 5 – 6 gadus vecu bērnu vispārīgo attīstības raksturojumu, sīkāk aprakstot fizisko, kognitīvo un personības attīstību, kā arī bērna emocionālo attīstību. Otrajā daļā autore apraksta emocionālās inteliģences jēdzienu un teorētiskos pamatus. Trešajā daļā autore apraksta pasakas izmantošanas iespējas bērna emocionālās inteliģences sekmēšanā. Savukārt, ceturtajā daļā autore ir apraksta empīriskodaļu par pasaku izmantošanu 5 – 6 gadus vecu bērnu emocionālās inteliģences sekmēšanā. Darba beigās autore, balstoties uz teorētisko pētījumu, veic secinājumus. Darbs ietver: 1 tabulu, 7 attēlus. The course thesis “A Tale as a Promoter of Emotional Intelligence of 5 to 6 Years Old Children in a Preschool Educational Institution” consists of 4 parts. In the first part, the author describes the general developmental characteristics of 5 to 6 years old children, describing in more detail the physical, cognitive and personality development, as well as the child's emotional development. In the second part, the author describes the concept and theoretical foundations of emotional intelligence. In the third part, the author describes the possibilities of a using a fairy tale in promoting a child 's emotional intelligence. In turn, in the fourth part, the author describes an empiciral chapter on the use of fairy tales in the promotion of 5 to 6 years old children. At the end of the work the author draws conclusions based on research. The qualification thesis consists: 1 tables, 7 figures.