3-4 gadus vecu bērnu priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanās didaktiskajās spēlēs pirmsskolas izglītības iestādē
Author
Rjabova, Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Andersone, Rudīte
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Pētījuma tēma: 3-4 gadus vecu bērnu priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanās didaktiskajās spēlēs pirmsskolas izglītības iestādē Darba autors: Anna Rjabova Pētījuma mērķis: Izpētīt 3 – 4 gadus vecu bērnu priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanos didaktiskajās spēlēs. Kvalifikācijas darbs sastāv: no ievada, 5 nodaļām, nobeiguma, izmantotās literatūras ar 35 vienībām, 6 pielikumiem. Pirmajā nodaļā aprakstīta priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanās teorētiskā analīze. Otrajā nodaļā ir didaktisko spēļu teorētiskā analīze. Trešajā nodaļā izskaidrots 3 – 4 gadus bērnu vecumposma raksturojums. Ceturtajā nodaļā analizēta bērnu priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanās sekmēšanas izmantojot didaktiskās spēles pedagoģiskā pieredze. Piektajā nodaļā aprakstīta bērnu priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanās sekmēšanas, izmantojot didaktiskās spēles, pārbaude. Teorētiskais pētījums balstas uz R. Ukstiņa, A. Lopatinas, J. Udaļcova, un citu autoru darbiem. Pētījuma laikā tika atbildēts uz pētījuma jautājumu: Izzinošās didaktiskās spēles, konstruējošas vai konstruktorspēles, lomu un sižeta didaktiskās spēles veicina 3-4 gadus vecu bērnu priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanos. Research topic: pre-school educational institution for children and children aged 3-4 years to create ideas about sizes and measures Author: Anna Rjabova Aim of the research: To study the didactic games of 3-4 - year - old children 's perception of sizes and measures. The course work consists of: from the introduction, 4 chapters, final, used literature with 35 units, 6 appendices. The first section describes the theoretical analysis of the formation of notions of sizes and measures. The second chapter is a theoretical analysis of didactic games. The fourth chapter analyzes the pedagogical experience of children's perceptions of the formation of sizes and measures using didactic games. Chapter five describes the verification of children's perceptions of sizes and measures in promoting formation through didactic games. The theoretical research is based on the works of R. Ukstin, A. Lopatina, J. Udalcova, and other authors. During the study, the question of the study was answered: Cognitive didactic games, constructive or constructive games, roles and didactic games contribute to the formation of 3-4 year olds' perceptions of sizes and measures.