Show simple item record

dc.contributor.advisorĀboltiņa, Līga
dc.contributor.authorRaica, Līga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-01-29T02:03:10Z
dc.date.available2021-01-29T02:03:10Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79730
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53579
dc.description.abstractDarba nosaukums: 1,5 -3 gadu vecu bērnu adaptācijas sekmēšana, izmantojot rotaļlietas Darba autore: Līga Raica Darba vadītāja: Līga Āboltiņa Darba apjoms: 53 lapas Pētījuma mērķis: Izzināt rotaļlietas iespējas adaptācijas veicināšanā 1,5-3 gadus veciem bērniem pirmskolas izglītības iestādē Tas sastāv no trīs daļām: 1. Teorētiskā darba daļā tika analizēta zinātniskā literatūra par adaptāciju, adaptācijas būtība, bērnu pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums, kā arī 1,5-3 gadus vecu bērnu adaptācijas sekmēšanas metodoloģiju, par rotaļlietu kā adaptācijas sekmētāju. 2. Empīriskā daļā tika veikti 1,5-3 gadus vecu bērnu pedagoģiskie novērojumi un pedagoģiskās darbības pirmskolas izglītības iestādē. Dažādu aktivitāšu analīze, kur tiek sekmēta bērnu adaptācija izmantojot rotaļlietas pirmskolas izglītības iestādē. Pētījuma laikā tika pielietota literatūras analīze, novērojumu analīze, apkopota anketēšana un novērojuma laikā iegūtā informācija. 3. Nobeigums Atslēgas vārdi: Adaptācija, 1,5-3 gadus veci bērni, rotaļlietas, adaptācijas veicināšana, pirmskolas izglītības iestāde Pētījuma metodes: 1. Pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras un avotu analīze 2. Novērošanas metode, anketēšana, pedagoģiskās izmēģinājuma darbības, iegūto datu analīze.
dc.description.abstractTitle: Promoting the adaptation of 1.5-3-year-old children through toys Author of the work: Līga Raica Supervisor: Līga Āboltiņa Volume of diploma: 53 pages Aim of the research: To find out the possibilities of toys in promoting adaptation for 1.5-3 years old children in the pre-school educational institution The work consists of three parts: 1. The theoretical part of the work analyzed the scientific literature on adaptation, the essence of adaptation, pedagogical and psychological characteristics of children, as well as the methodology for promoting the adaptation of 1.5-3-year-old children, and the toy as a facilitator of adaptation. 2. In the empirical part, pedagogical observations of 1.5-3-year-old children and pedagogical activities in a pre-school educational institution were performed. Analysis of various activities, where the adaptation of children using toys in a pre-school educational institution is promoted. Literature analysis, analysis of observations, questionnaires, and information obtained during the observation were used during the research. 3. Conclusion: Research methodology: • Analysis of pedagogical and psychological literature and sources • Observation method, questionnaire, pedagogical pilot activities, analysis of obtained data. Keywords: Adaptation, 1.5-3 years old children, toys, promotion of adaptation, pre-school educational institution
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectAdaptācija
dc.subject1,5-3 gadus veci bērni
dc.subjectRotaļlietas
dc.subjectAdaptācijas veicināšana
dc.subjectPirmskolas izglītības iestāde
dc.title1,5-3 gadu vecu bērnu adaptācijas sekmēšana, izmantojot rotaļlietas
dc.title.alternativePromoting the adaptation of 1.5-3-year-old children through toys
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record