Zvanu centru attīstības iespējas krīzes situācijā
Author
Lielmane, Lienīte
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Cekuls, Andrejs
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura tēma ir “Zvanu centru attīstības iespējas krīzes situācijā”. Tēma ir aktuāla, jo esošajā ekonomiskajā stāvoklī, kad aktivizējies Covid -19 jaunie ierobežojumi, uzņēmējiem ir jāpielāgojas jaunajai situācijai, jāatīsta pārdošanas zvani vai jāizmanto profesionālos, zvanu centru ārpakalpojumus. Pirmā nodaļā autore analizē iegūto literatūru, lai izprastu vairāk terminu “telemārketings”, “ komunikācija”. Otrā daļa veltīta, Latvijas, šī brīža, biznesa ekonomiskā stāvokļa, un, zvanu centru analīzei. Trešā nodaļā veikta, anketu, analīze un prakstiskā darba pētījums. Bakalaura darba apjoms ir 77. lpp., izmantoti 38. attēli, 2.tabulas un 29.pielikumi. Atslēgvārdi: telemārketings, aukstie zvani, izejošie zvani, pārdošanas zvani, informācijas zvanu centri, reklāma, atzvani, piedāvājums, telefons, mobīlie zvani, komunikācija, zvanu centri. The bachelor's theme is "Call center development opportunities in a crisis situation". The topic is relevant, because in the current economic situation when the new restrictions of Covid -19 become more active, entrepreneurs have to adapt to a new situation, recognize sales calls or use professional, call center outsourcing. In the first chapter, the author analyzes the obtained literature to understand more the terms "telemarketing", "communication". The second part is devoted to the analysis of the current economic situation of the business in Latvia and call centers. The third chapter deals with questionnaire analysis and practical work research. The volume of the bachelor's thesis is 77. pp., 38 figures, 2 tables, and 29 annexes, respectively. Keywords: telemarketing, cold calls, outgoing calls, sales calls, information call centers, advertising, callbacks, offer, telephone, mobile calls, communication, call centers.