Sākumskolas skolēnu lasītprasmes pilnveide angļu valodas stundās 4.klasē
Author
Liepiņa, Līva
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Liepa, Diāna
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba autors: Līva Liepiņa. Darba vadītājs: Dr. paed. Diāna Liepa. Bakalaura darba tēma: sākumskolas skolēnu lasītprasmes pilnveide angļu valodas stundās 4.klasē. Bakalaura darba mērķis: teorētiski pamatot un praktiski pārbaudīt lasītprasmes pilnveidi angļu valodas mācību procesā 4.klasē. Hipotēze: veiksmīga lasītprasmes apguve angļu valodā tiek sekmēta, ja: •mācību procesa laikā tiek korekti un pilnvērtīgi izmantotas visas lasītprasmes metodes, kuras iekļauj ievērojamus skolēna darbības kognitīvos, afektīvos un sociālos aspektus, attiecībā uz visiem cilvēka darbības virzieniem; •mācību process norisinās angļu valodā; •skolēnā tiek sekmēta kritiskā domāšana un problēmrisināšana ir mērķtiecīga informācijas analīze; •skolēnā tiek sekmēta pašvadīta mācīšanās, apzināta spriešana, reflektēšana par savām mācīšanās darbībām un spēja vadīt savu mācīšanos visās dzīves situācijās; •skolēnā tiek veicināta sadarbība, iespēja apzināti mācīties vienam no otra, samazinot darbam nepieciešamo laiku, veidojot radošus risinājumus problēmām un gandarījumu par kopā paveikto. Bakalaura darba galvenie uzdevumi: 1.analizēt un raksturot pedagoģijas nozares zinātnieku teorijas par lasītprasmes angļu valodas apguvi un izmantotajām pieejām; 2.izstrādāt kritērijus un rādītājus lasītprasmes apguvei angļu valodas mācību stundās; 3.analizēt pedagoģisko darbību ar lasītprasmes apguvi angļu valodas sākumskolā. 4.praktiski pārbaudīt lasītprasmes pilnveidi angļu valodas mācību procesā 4.klasē. Bakalaura darba apjoms: 63 lapas,8 tabulas,1 attēls, 38 diagrammas Atslēgas vārdi: lasītprasme, 4.klase, angļu valoda Bachelor's work author: Liva Liepina Chief of Work: Dr. Ped. Diana Liepa Bachelor's work topic: Developing literacy in English classes 4 Objective of bachelor's work:. Theoretical justification and practical testing of the development of reading literacy in the English teaching process in Class 4 Hypothesis: Encouraging reading in English is encouraged if: • All reading literacy techniques are used correctly and effectively during the training process, including important cognitive, affective and social aspects of student activity, covering all human activities; • If the training process takes place in English: • Promoting critical thinking and troubleshooting is a targeted analysis of information. • Promote self-driving learning in a pupil, informed thinking, reflection on their learning activities and the ability to manage their learning in any life situation. • Collaboration is promoted in the pupil, enabling them to learn from each other consciously, reducing the time needed to work, creating creative solutions to the problems and welcoming the work done together. Main tasks of bachelor's work: 1. to analyse and describe the theories of scientists in the pedagogy sector on the learning of English reading literacy and the approaches used 2. developing criteria and indicators for reading literacy in English teaching hours; 3. to analyse pedagogical activity with reading literacy in the English primary school Amount of bachelor's work: 63 pages, 8 tables, 1 figure, 38 charts Key words: Reading literacy, Class 4, English