• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Jaunākā skolas vecuma bērnu emocionālās inteliģences attīstības sekmēšana sākumskolas mācību procesā

Thumbnail
Öffnen
299-79535-Griestina-Pukinska_Solvita_sg17018.pdf (1.085Mb)
Autor
Griestiņa-Pukinska, Solvita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Briška, Ilze
Datum
2021
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Šī bakalaura darba nosaukums ir Jaunākā skolas vecuma bērnu emocionālās inteliģences attīstības sekmēšana sākumskolas mācību procesā. Darba autors Solvita Griestiņa – Pukinska. Šajā darbā tiek meklētas atbildes uz tādiem jautājumiem kā: Kas tad ir emocionāli inteliģents cilvēks? Kā par tādu kļūt? Vai skolotājam ir liela nozīme šajā procesā? Ar kādiem pedagoģiskajiem paņēmieniem skolotājs var sekmēt skolēnu emocionālo inteliģenci? Darbs sastāv no divām daļām. Pirmajā daļā tiek meklētas atbildes uz augstāk minētajiem jautājumiem, pētot un analizējot pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas. Otrajā daļā tiek veikts un, šajā darbā tiek aprakstīts, empīriskais pētījums. Pētījuma mērķis ir pārbaudīt un precizēt, vai tiešām skolēnu emocionālās inteliģences līmeni ietekmē skolotāja pedagoģiskā darbība (izmantojot konkrētus pedagoģiskos paņēmienus - sarunas par emocijām, uzticēšanās, sadarbība un atzinība). Pētījuma veikšanai tiek izmantotas tādas pētīšanas metodes kā EQ (emocionālās inteliģences) tests, daļēji strukturētā intervija, pedagoģiskā izmēģinājuma darbība, novērojums. Pēc zinātnieku atziņu analizēšanas un pētījuma veikšanas, droši var apgalvot, ka skolotāja pedagoģiskā darbība ir saistīta ar skolēnu emocionālo inteliģenci un tās attīstīšanu.
 
The title of this bachelor's job is promoting the development of the emotional intelligence of children of the youngest school age in the primary school teaching process. Working author Solvita Griestiņa – Pukinska. This job looks for answers to questions such as: What is an emotionally intelligent person? How would it be? Does the teacher play a major role in this process? By which pedagogical techniques can the teacher contribute to the emotional intelligence of pupils? The work consists of two parts. The first part looks for answers to the more relevant topics mentioned above, by studying and analyzing the learning of pedagogies and psychology scientists. In the second part, an empirical study is carried out and, in this work, is described. The aim of the study is to examine and clarify whether the level of emotional intelligence of pupils is actually affected by the teaching activity of the teacher (using specific pedagogical techniques - talk about emotion, trust, cooperation and recognition). Research techniques such as EQ test, semi-structured interview, padagogical trial, observation are used to perform the study. After analyzing the knowledge of the scientists and conducting the study, it can be assured that the teaching activities of the teacher are linked to the emotional intelligence and development of the pupils.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53737
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV