Show simple item record

dc.contributor.advisorLiepa, Diāna
dc.contributor.authorNaumova, Ļubova
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-02-02T02:02:05Z
dc.date.available2021-02-02T02:02:05Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79536
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53738
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Uzmanības kvalitātes veicināšana 3.klases skolēniem angļu valodas stundā”. Pētījuma mērķis ir teorētiski pamatot un praktiski pārbaudīt jaunākā skolas vecuma bērnu uzmanības kvalitātes veicināšanas iespējas angļu valodas stundās. Darbs sastāv no divām nodaļām ar vairākām apakkšnodaļām. Pirmajā nodaļā tiek sniegti uzmanības kvalitātes attīstības terētiskie aspekti, tādi kā uzmanības kvalitāte mācību procesā, uzmanības attīstība un tās veicināšana jaunākajā skolas vecumā, tiek sniegti dažādi stundu modeļi skolēnu uzmanības noturības sekmēšanai, kā arī aplūkoti pedagoģiskie līdzekļi, kas būtu izmantojami uzmanības attīstībai angļu valodas apguves mācību procesā. Otrajā nodaļā tiek apkopots pētījums par angļu valodas stundās izmantotajām valodas spēlēm, uzskates līdzekļiem, kā arī skolēniem piedāvāto darbības maiņu, lai pilnveidotu tādus skolēnu uzmanības kvalitātes rādītājus kā noturība un koncentrēšanās. Pētījums tika veikts vienā no Rīgas skolām un tajā piedalījās 15 skolēni un divi skolotāji. Pētījums atklāj, ka ka tādā gadījumā, ja angļu valodas stundās tiek izmantotas valodas spēles, uzskates līdzekļi, kā arī skolēniem tiek piedāvāta darbības maiņa, tad uzlabojas tādi skolēnu uzmanības kvalitātes rādītāji kā noturība un koncentrēšanās. Darbs sastāv no 47 lappusēm, 7 attēliem, 2 zīmējumiem un 4 pielikumiem. Atslēgas vārdi: uzmanības kvalitāte, uzmanības noturība, koncentrēšanās, skolēnu darbības maiņa, angļu valodas apguve 3.klasē.
dc.description.abstractThe theme of the bachelor's thesis is "Promoting the quality of attention to 3rd grade students in an English lesson". The aim of the research is to theoretically substantiate and practically test the possibilities of promoting the quality of attention of younger school age children in English language lessons. The work consists of two chapters with several subsections. The first chapter provides the theoretical aspects of attention quality development, such as attention quality in the learning process, attention development and its promotion at the youngest school age, provides different lesson models for promoting students attention span, as well as pedagogical tools that can be used to develop attention. in the learning process. The second chapter summarizes the study of language games used in English lessons, visual aids, and the change of activity offered to students to improve students' attention quality indicators such as perseverance and concentration. The study was conducted in one of the schools in Riga and involved 15 students and two teachers. The study reveals that if language games, visual aids, and students are offered a change of activity in English lessons, then the quality of students' attention, such as perseverance and concentration, improves. The work consists of 47 pages, 7 figures, 2 drawings and 4 appendices. Keywords: attention quality, persistence of attention, concentration, change of students' activities, learning English in 3rd grade.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectuzmanības kvalitāte
dc.subjectuzmanības noturība
dc.subjectkoncentrēšanās
dc.subjectskolēnu darbības maiņa
dc.titleUzmanības kvalitātes veicināšana 3.klases skolēniem angļu valodas stundā
dc.title.alternativePromoting attention of the 3 grade students in English lessons
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record