Skolēnu mācīšanās prasmju veicināšana angļu valodas stundā 2.klasē
Author
Nacariuse, Viktorija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Liepa, Diāna
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autors: Viktorija Nacariuse Darba nosaukums: Skolēnu mācīšanās prasmju veicināšana angļu valodas stundā 2.klasē Pētījuma mērķis: teorētiski pamatot un praktiski pārbaudīt 2.klases skolēnu mācīšanas prasmes veicināšanas iespējas angļu valodas stundās. Pētījuma saturs: Darba pētījuma daļā tika izmantotas vairākas empīriskās pētījuma metodes, kā pedagoģiskais novērojums, pedagoģiskā izmēģinājuma darbība (eksperiments) un iegūto rezultātu analīze. Sākotnēji tika novēroti skolēni, lai noteiktu mācīšanās prasmju līmeni. Pētījuma sākumā tikai 2 skolēniem tas bija augsts. Pēc novērojuma autore izstrādāja materiālu ar dažādām metodēm, kas veicina skolēnu macīšanās prasmes angļu valodas stundās. Tika izmantotas dažādas metodes, kā grupu darbs, spēles, darbs pāros, sarunas, diskusijas, stāstījums u.c. Pētījumam noslēgumā skolēni atkal tika vērtēti. Secināms, ka pedagoģiskajā darbībā, lai veicinātu skolēnu mācīšanās prasmi, nepieciešams vairāk iesaistīt, likt darboties patstāvīgi vai grupās, lai skolēni mācās sadarboties viens ar otru un skolotāju. Skolēniem labāk padevās tie uzdevumi, kuri jāveic pāros vai grupās, kā arī uzmanība vairāk tiek koncentrēta uz uzdevumiem, kuros ir kāda aktivitāte, spēle, jo skolēniem patīk darboties, izzināt, tas rada lielāku interesi. Tāpat spilgtāk atmiņā paliek uzdevumi ar uzskates materiāliem, piemēram vārdu kartītes, attēli, kas uzskatāmi parāda konkrētu situāciju, darbību. Bakalaura darbs sastāv no 57 lpp (neskaitot pielikumus). Darbā izmantotas 7 tabulas, 10 attēli, 40 izmantotās literatūras vienības, 2 pielikumi. Atslēgas vārdi: angļu valoda, 2.klase, mācīšanās prasmes, skolēni Author of the work: Viktorija Nacariuse Thesis title: Opportunities of students’ learning skills’ development in English lessons in 2 grade. The aim of the research: to theoretically substantiate and practically test the possibillities of promoting the learning skills of 2 grade students in English lessons. The substance of the research: in the part of the research, several empirical research methods were used, such as pedagogical observation, pedagogical experiment and analysis of the obtained results. Initially, students were observed to determine the level of the learning skills. At the beginning of the research, only two students have had high results. Following the observation, the author developed a material with various methods that promote students’ learning skills in English lessons. Various methods were used, such as work in group or pair, conversations, discussions, etc. At the end of the study, the students were observed and evaluated again. It can be concluded that in pedagogical activities, in order to promote students’ learning skills, it is necessary to involve more, make them work independently or in groups, so that students learn to cooperate with each other and with the teacher. Students were better at the tasks, when they have to work in groups or pairs, as well as the focus were more on tasks, where was an activity, a game, because students like to work, play and find out, it creates more interest. Tasks with visual materials, such as flashcards, pictures, that clearly show a specific situation, are also more vividly remembered. The Bachelor’s thesis consists of: 57 pages (without annexes). There are 7 tables, 10 pictures, 40 literature sources, 2 annexes. Key words: English, 2 grade, learning skills, students.