• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Speciālās izglītības skolotāja un pirmsskolas pedagoga sadarbība jauktu attīstības traucējumu mazināšanai 5-6 gadus veciem bērniem

Thumbnail
Открыть
299-79605-Osmane_Madara_mo11035.pdf (1003.Kb)
Автор
Osmane, Madara
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Tūbele, Sarmīte
Дата
2021
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba autore: Madara Osmane Darba nosaukums: Speciālās izglītības skolotāja un pirmsskolas pedagoga sadarbība jauktu attīstības traucējumu mazināšanai 5 – 6 gadus veciem bērniem. Darba aktualitāte: Pirmsskolas pedagogi saskaras ar nopietnām problēmām, mācot bērnus ar atšķirīgām spējām vienā un tajā pašā vidē. Pirmsskolas pedagogiem trūkst teorētiskās un praktiskās zināšanas, lai varētu pēc iespējas pilnvērtīgāk un efektīvāk plānot un organizēt mācību procesu, lai arī bērns ar jauktiem attīstības traucējumiem spētu iegūtu zināšanas, atbilstoši savām spējām un attīstības līmenim. Darba mērķis: Izpētīt un teorētiski pamatot speciālās izglītības skolotāja un pirmsskolas pedagoga sadarbības nepieciešamību, lai mazinātu jauktus attīstības traucējumus 5 – 6 gadus veciem bērniem. Darba metodes: • Teorētiskās literatūras analīze • Anketēšana • Ekspertatzinumu metode • Datu apstrāde un analīze Rezultāti: Pētījumā apstiprinājās, ka pirmsskolas pedagogiem ir nepieciešamas teorētiskās un praktiskās zināšanas, kā arī aktīva darbību no speciālās izglītības skolotāja puses, lai mazinātu jauktus attīstības traucējumus. Ņemot vērā pirmsskolas pedagogu sniegtās atbildes uz aptaujas anketas jautājumiem, darba autore izstrādāja programmu, kuras nepieciešamību apstiprināja eksperti. Atslēgas vārdi: 5 – 6 gadus vecs bērns ar jauktiem attīstības traucējumiem, sadarbība, speciālās izglītības skolotājs, pirmsskolas pedagogs.
 
Author of the work: Madara Osmane Title of work: Cooperation between special education teacher and preschool teacher in mixed developmental disorders reduction form 5 – 6 old children. The working spotlight: Early school educators face serious challenges in teaching children with different abilities in the same environment. Therefore, preschool teachers need the knowledge and skills to plan and organize the learning process as effectively as possible,although a child with mixed developmental disabilities, fully, according to their level of development and capabilities, can acquire different skills and skills that will be the basis for school training. Objective of work: Explore and theoretically justify the need for cooperation between a special education teacher and a preschool teacher to reduce mixed developmental conditions for children aged 5 – 6. Working methods: •Analysis of the theoretical literature •Questionnaires •Expert opinion method •Data processing and analysis Results: The study confirmed that preschool teachers need theoretical and practical knowledge, as well as active activity on the part of a special education teacher, to minimize mixed developmental disabilities. In the light of the questionnaire replies provided by preschool teachers, the author of the work developed a programme wich was confirmed by experts. Keywords: 5 – 6 year old child with mixed developmental disabilities, cooperation, special education teacher, preschool teacher.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53745
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV