Sociālpedagoģiskā darbība mācību motivācijas veicināšanā bērniem ar mācīšanās traucējumiem Rīgas Teikas vidusskolas 5. klasēs
Автор
Skramane-Beriņa, Vita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kraģe, Gunta
Дата
2021Metadata
Показать полную информациюАннотации
Vitas Skramanes Beriņas diplomdarbs “Sociālpedagoģiskā darbība mācīšanās motivācijas veicināšanā izglītojamiem ar mācīšanās traucējumiem Rīgas Teikas vidusskolas 5. klasēs”. Diplomdarba mērķis ir izpētīt mācīšanās motivāciju un riskus izglītojamiem ar mācīšanās traucējumiem 5. klasēs un izstrādāt sociālpedagoģiskās darbības programmu atbalsta pasākumu īstenošanā izglītojamiem ar mācīšanās traucējumiem, lai novērstu to nesekmību un ar to saistītos riskus, un veikt tās aprobāciju un iegūto rezultātu analīzi. Darba teorētiskajā daļā raksturoti mācīšanās traucējumi, to būtība, motivācija, pusaudžu vecumposma īpatnības. Praktiskajā daļā veikts pētījums par motivācijas paaugstināšanas iespējām, izstrādāta sociālpedagoģiskās darbības programma izglītojamiem ar mācīšanās traucējumiem un veikta tās aprobācija un analīze. Diploma thesis by Vita Skramane Berina "Socio-pedagogical activity in promoting learning motivation for students with learning disabilities in the 5th grade of Riga Teika Secondary School". The diploma thesis aims to study the learning motivation and risks of learners with learning disabilities in the 5th grade and to develop a socio-pedagogical action program in the implementation of support measures for learners with learning disabilities to prevent their failure and related risks, and to perform approbation and analysis. The theoretical part of the work describes learning disorders, their nature, motivation, peculiarities of adolescents' age. In the practical part, research on the possibilities of increasing motivation has been carried out, a program of socio-pedagogical activities for students with learning disabilities has been developed, and its approbation and analysis have been performed.