Individualizēta sociālpedagoģiskā darbība Covid-19 karantīnas laikā
Autor
Vaivode, Anita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Pavlovs, Māris
Datum
2021Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Anitas Vaivodes diplomdarbs “Individuāla pieeja mācībām Covid-19 karantīnas laikā” izstrādāts Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Skolotāju izglītības nodaļā. Diplomdarba mērķis ir raksturot sociālā pedagoga mācību atbalsta darbu skolēniem, lai izstrādātu sociālpedagoģiskās darbības programmu nesekmīgo skolēnu atbalstam attālinātā mācību procesa laikā vispārizglītojošajā skolā. Teorētiskajā daļā tiek raksturoti iekļaujošās izglītības un atbalsta sistēmas jēdzieni, kā arī aprakstīta Latvijas izglītības sistēmas pāreja uz karantīnas periodu 2019./2020. m.g. otrajā pusgadā. Praktiskā daļa ietver aptauju par pētījumu par atbalsta sistēmas procesu Rīgas sociālā dienesta teritoriālā centra “Āgenskalns” uzmanības lokā esošajām 8 ģimenēm. Anita Vaivode's diploma thesis “Individual approach to studies during Covid-19 quarantine” is developed by the Department of Teacher Education, Faculty of Pedagogy, Psychology and Art, University of Latvia. The aim of the diploma thesis is to characterize the work of social pedagogical learning support for students in order to develop social action programs to support unsuccessful students during the further learning process in the general education school. The theoretical part describes the concepts of inclusive education and support system, as well as describes the transition of the Latvian education system to the quarantine period in the second half of 2019/2020 year of studies. The practical part includes a survey on a study on the support system process for the local existing eight families of the Riga Social Service Territorial Center “Āgenskalns”.