Muzeja animācijas metožu sociālpedagoģiskās iespējas
Author
Freimane, Iveta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Raževa, Astrīda
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Ivetas Freimanes diplomdarbs “Muzeju animācijas metožu sociālpedagoģiskās iespējas” izstrādāts Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Skolotāju izglītības nodaļā. Diplomdarba mērķis ir raksturot muzejpedagoģijas un muzeju animācijas sociālpedagoģiskās iespējas, lai izstrādātu muzejpedagoģijas metožu programmu sociālpedagoģiskās darbības atbalstu mācību procesa laikā vispārizglītojošajā skolā. Teorētiskajā daļā tiek raksturoti muzejpedagoģijas un muzeju animācijas jēdzieni un to prakse. Praktiskā daļa ietver pētījumu par muzejpedagoģijas metožu izmantošanu skolēniem un pedagogiem un praktisko darbību skolā X. Iveta Freimane's diploma thesis “Socio-pedagogical possibilities of museum animation methods” has been developed at the Department of Teacher Education, Faculty of Pedagogy, Psychology and Art, University of Latvia. The aim of the diploma thesis is to describe the socio-pedagogical possibilities of museum pedagogy and museum animation in order to develop a program of museum pedagogy methods to support socio-pedagogical activities during the study process in a general education school. The theoretical part describes the concepts of museum pedagogy and museum animation and their practice. The practical part includes a study on the use of museum pedagogy methods for students and teachers and practical activities in school X.