Attālinātā mācību procesa nodrošināšana mācību tēmā "Svinību organizēšana un plānošana" dizainā un tehnoloģijās 8. klasē
Author
Reinis, Alvis
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Urdziņa-Deruma, Māra
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba mērķis ir izpētīt attālinātā mācību procesa nodrošināšanas iespējas mācību tēmā “Svinību organizēšana un plānošana” dizainā un tehnoloģijās 8. klasē. Darba teorētiskajā daļā tiek raksturots attālinātais mācību process un tehniskie risinājumi. Aplūkotas Latvijas, Zviedrijas, Igaunijas un Somijas pieredzes attālināto mācību organizēšanā. Aprakstīta svinību organizēšana un reglamentējošie dokumenti 8. klases mācību saturam dizainā un tehnoloģijās. Praktiskajā daļā izstrādāts starpdisciplinārs tematiskais plāns mācību satura attālinātai apgūšanai dizainā un tehnoloģijās 8. klasē, tika analizēti iegūtie rezultāti un veikta aprobācija. Atspoguļoti dizaina un tehnoloģiju pedagogu pieredzes aptaujas rezultāti attālināto mācību periodā. The aim of the diploma thesis is to research remote education process’ securing possibilities in the study topic “Organizing and planning celebration” for grade 8 learners in Design and Technology The theoretical part of the work describes the remote learning process and technical solutions. The experience with organizing remote education in Latvia, Sweden, Estonia, Finland. The organising of celebrations and the regulatory documents for grade 8 in design and technology have been described. The practical part sets out an interdisciplinary thematic plan for the remote learning of study content in design and technology in grade 8, which has been verified from the results obtained. The results of the survey of design and technology teachers' experience in the remote learning period are presented.