• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kritiskās domāšānas paņēmienu ietekme uz skolēnu mācību sasniegumiem matemātikā 5.klasē

Thumbnail
Открыть
299-79857-Polaka_Kristine_kp16065.pdf (10.85Mb)
Автор
Poļaka, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Mencis, Jānis
Дата
2021
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba autore ir izstrādājusi diplomdarbu “Kritiskās domāšanas paņēmienu ietekme uz skolēnu mācību sasniegumiem matemātikā 5.klasē””, tiek pētītas metodes, kuras tiek izmantotas matemātikas mācību priekšmeta apguvē un iespējas izmantot kritiskās domāšanas paņēmienus, lai uzlabotu sasniegumus šajā mācību priekšmetā. Darba teorētiskajā daļā analizēta literatūra par kritisko domāšanu un tās iespējamajiem pielietojumiem matemātikas mācību priekšmeta apgūšanā. Darba praktiskajā daļā ir apkopota informācija, kas iegūta pedagoģiskā vērojuma gaitā skolā matemātikas stundās, akcentējot skolotājas- mentores izmantotās metodes. Pārbaudes darba rezultātu analīzes secinājumi integrēti piedāvātajā pieejā mācību sasniegumu uzlabošanai. Darba apjoms ir 75 lpp., 3 nodaļas, 9 apakšnodaļas, 20 pielikumi, 5 tabulas, 3 attēli.
 
The author has developed a Diploma paper regarding thesis “Critical thinking methods influence on math learning achievements in 5th grade”, studying methods that are used by teacher to teach math subject and possibilities to infiltrate critical thinking methods to improve learning achievements in this subject. In works practical part is compiled information that has been collected during pedagogical observation in school during math classes, pointing out teachers- mentor used methods. Conclusions of the analysis of the test results are being integrated in proposed approach to improve learning achievements. The paper consists 75 pages, 3 chapters, 9 subdivisions, 20 attachments, 5 tables and 3 figures.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53780
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV