Sabiedrības attieksme pret iepazīšanos internetā: “Tinder” gadījums Latvijas Universitātes studentu vidū
Author
Lukša, Sintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Tetarenko, Anastasija
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir Sabiedrības attieksme pret iepazīšanos internetā: “Tinder” gadījums Latvijas Universitātes studentu vidū. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot Latvijas Universitātes studentu attieksmi pret iepazīšanos interneta platformā Tinder. Bakalaura darba teorētiskajā daļā tiek aprakstīta sociālās identitātes veidošanās internetā, iepazīšanās internetā psiholoģiskie motīvi un iepazīšanās platformu lietošanas veicinošie un kavējošie faktori. Empīriskajā pētījumā tiek kombinētas kvalitatīvās un kvantitatīvās pētniecības metodes. Lai iegūtu reprezentatīvus datus, kas sniegtu ieskatu par Latvijas Universitātes studentu iepazīšanos internetā psiholoģiskajiem motīviem, kā arī iepazīšanās platformas Tinder lietošanas veicinošiem un kavējošiem faktoriem, tika izmantota kvantitatīvā pētniecības metode - aptaujas anketa. Savukārt, lai papildinātu ar aptaujas anketu palīdzību iegūtos kvantitatīvos datus, tika veiktas daļēji strukturētas intervijas ar tiem studentiem, kas ar iepazīšanās platformas Tinder starpniecību ir izveidojuši dažāda rakstura attiecības. Bakalaura darba rezultātā ir noskaidrota Latvijas Universitātes studentu vecumā līdz 25 gadiem attieksme pret iepazīšanos internetā, konkrēti iepazīšanās platformā Tinder. Theme of the bachelor thesis: Public attitudes towards online dating: “Tinder” case in students of University of Latvia. The thesis aims to examine attitudes towards meeting in online dating application Tinder among the students of the University of Latvia. The theoretical framework focuses on the formation of social identity online, psychological motives for meeting online and factors that encourage or discourage the use of online dating applications. Empirical research combines the qualitative and quantitative research methods. In order to obtain representative data on the psychological motives for meeting online, as well as encouraging and discouraging factors that determine the use of Tinder dating application, author used the quantitative survey research method. And to the data acquired from surveys author supplemented the results extrapolated from semi-structured interviews with students who successfully engaged in different types of relationships via Tinder. The findings of this study identify attitudes towards online dating, particularly via online dating application Tinder among the students aged up to 25 of the University of Latvia.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Vizualizācija un mijiedarbības iespējas interneta portālos "Diena.lv", "nra.lv" un "LA.lv": interneta lietotāju aktivitātes analīze
Kazuša, Agnija (Latvijas Universitāte, 2009)Maģistra darbā „Vizualizācija un mijiedarbības iespējas interneta portālos „Diena.lv, „nra.lv”, „LA.lv”: interneta lietotāju aktivitātes analīze” pētīta interneta lietotāju aktivitāte attiecībā uz trim Latvijas nacionālo ... -
Tirgū ieiešanas metodes internetā bāzētam, jaunizveidotam uzņēmumam: individualizētu somu tirdzniecības internetā analīze Francijas tirgū
Lasmanis, Jānis (Latvijas Universitāte, 2012)Šī darba mērķis ir analizēt internetā bāzēta, jaunizveidota uzņēmuma ieiešanas metodes Francijas rokassomiņu tirgū. Darbā aplūkotas dažādas tirgū ieiešanas metodes un to iedalījums, M. Portera piecu spēku modelis un tā ... -
No Google interneta meklēšanas dziņa indeksēto interneta vietņu izskaužamo SEO metožu kopuma noteikšanas izpēte un algoritma izstrāde.
Upītis, Kārlis (Latvijas Universitāte, 2012)Autora izvirzītie Bakalaura darba mērķi bija izprast Google interneta vietņu vērtēšanas algoritmu, kā arī veikt labās un sliktās prakses SEO metožu izpēti un analīzi, rezultātā iegūstot indeksēto interneta vietņu izskaužamo ...