• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmuma mājas lapa un facebook.com lapa kā digitālā mārketinga rīki B2B segmentā: piecu lauksaimniecību uzņēmumu gadījumu analīze

Thumbnail
Öffnen
309-80212-Tutere_Lina_lg15042.pdf (2.451Mb)
Autor
Tūtere, Lina
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Datum
2021
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darba “Uzņēmuma mājas lapa un Facebook.com lapa kā digitālā mārketinga rīki B2B segmentā: piecu lauksaimniecību uzņēmumu gadījumu analīze” mērķis ir analizēt piecu lauksaimniecības uzņēmumu mājas lapu un facebook.com lapu kā digitālā mārketinga rīku pielietojumu B2B segmentā, kā arī iegūt viedokli un vērtējumu par to izmantošanu gan no uzņēmumu klientiem, gan mārketinga speciālistiem. Darba teorētiskajā daļā apskatīta literatūra par digitālo mārketingu, tā specifikāciju B2B segmentā un tīmekļa lapas saturs, un tā komunikācija, kā arī sociālo mediju loma un mijiedarbība B2B vidē. Darba empīriskajā daļā tiek veikts pētījums, kas ietver kvalitatīvo kontentanalīzi un aptauju. Pētījuma gaitā tiek noskaidrots, ka lauksaimniecības uzņēmumiem ir jādomā par digitālā mārketinga rīku pielietojumu uzlabošanas iespējām B2B segmentā.
 
The aim of the bachelor's thesis "Company website and Facebook.com page as digital marketing tools in the B2B segment: case studies of five agricultural companies" is to analyze websites and facebook.com pages of five agricultural companies as a digital marketing tools in the B2B segment, and to acquire an opinion and evaluation of tool usage from the views of company’s customers and marketing specialist. The theoretical part of the work contains the analysis of theoretical literature on digital marketing, its specification in the B2B segment, the content of the website and its communication, as well as the role and interaction of social media in the B2B environment. In the empirical part of the work, research is conducted which includes qualitative content analysis and a survey. The study reveals that agricultural companies need to think about ways to improve the use of digital marketing tools in the B2B segment.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53932
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4292]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV