• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Attieksme pret sociālo mārketingu kā komunikācijas rīku: uzņēmumu “Rimi” un “Maxima” piemēru analīze

Thumbnail
Открыть
309-80216-Holstova_Julija_jh17012.pdf (3.722Mb)
Автор
Holstova, Jūlija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Skolmeistere, Velta
Дата
2021
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba tēma ir “Attieksme pret sociālo mārketingu kā komunikācijas rīku: uzņēmumu “Rimi” un “Maxima” piemēru analīze”. Mērķis ir noskaidrot iedzīvotāju attieksmi pret sociālajām kampaņām “Labestības diena” un “Starp cilvēku un labu darbu ir viena poga”. Īpaša uzmanība tiek pievērsta faktoriem, kas mudina indivīdus piedalīties sociālajās kampaņās un veikt ziedojumu. Teorētiskā daļa skaidro sociālā mārketinga būtību, kā arī tiek aprakstīti mārketinga rīki, motivācijas mehānismi un sociālās apmaiņas teorija. Empīriskajā daļā kvalitatīvā kontentanalīze ļauj izprast kampaņu vēstījumu. Taču aptaujas un fokusgrupu diskusiju gaitā tika noskaidrota Latvijas iedzīvotāju attieksme pret sociālām kampaņām. Turklāt ir atklāti faktori, kas motivē piedalīties šajās kampaņās.
 
Bachelor’s thesis topic is “The attitude to the social marketing as a tool for communication: analysis by examples of “Rimi” and “Maxima” companies”. The purpose of this research is to determine the relationship between the public and the campaigns “Labestības diena” and “Starp cilvēku un labu darbu ir viena poga”. The research is focused on factors that induce individuals to participate in campaigns and make donations. The theoretical part explains the essence of social marketing, describes marketing tools and motivational mechanisms, and explores the theory of social exchange. The empirical part reveals the message using the quality content analysis. Through the poll and focus group discussions it was possible to determine how people in Latvia react to said campaigns, and to reveal factors that motivate individuals to take part.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53933
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV