• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Rasisma izpausme mūsdienu reklāmā: semiotiskā analīze

Thumbnail
Открыть
309-80235-Bojarinova_Sabina_sb17086.pdf (926.2Kb)
Автор
Bojarinova, Sabina
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Pričins, Mārtiņš
Дата
2021
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbs “Rasisma izpausme mūsdienu reklāmā: semiotiskā analīze” izstrādāts ar mērķi noskaidrot ar rasi saistītu konfliktu veidošanos nekorektu vai noniecinošu attieksmi pret kādu rasi, kas noved pie publiskas rezonanses un konfliktiem, kā arī izpētīt reklāmas ar rasisma izplatību no 2016. gada līdz 2020. gadam. Darba teorētiskajā daļā tiek aprakstīta semiotikas teorija, rasisma teorija un reklāmas teorija. Darbā tiek aplūkoti rasisma cēloņi. Pētījums veikts izmantojot anketēšanu, kvalitatīvo un kvantitatīvo kontentanalīzi, kas balstīta uz semiotikas analīzi. Bakalaura darba apjoms ir 59 lapas (6 nodaļas ar 24 apakšnodaļām), 1 pielikums, 3 shēmas, 2 grafiskie attēli, izmantoti 44 literatūras avoti). Atslēgvārdi: rasisms, reklāma, stereotipi, zīmes, rase, semiotiskā analīze.
 
The bachelor's thesis “Manifestation of racism in modern advertising: semiotic analysis” developed with the aim to investigate the formation of racial conflicts, incorrect or derogatory attitudes towards a race, which leads to public resonance and conflict, as well as to explore advertisements with the spread of racism from 2016 to 2020. The theoretical part of the work describes the theory of semiotics, the theory of racism and the theory of advertising. The work deals with the causes of racism. The research was performed using a questionnaire, qualitative and quantitative content analysis, where the qualitative is based on the analysis of semiotics. The volume of the bachelor's thesis is 59 pages (6 chapters with 24 subsections), annex 1, 3 scheme, 2 graphic images, 44 literature sources were used). Keywords: racism, advertising, stereotypes, signs, race, semiotic analysis.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53942
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV