Uzņēmuma "Skrīveru Pārtikas Kombināts" komunikācija sociālajā tīklā "Facebook". 2017.gada oktobris - 2020.gada oktobris
Autor
Lūse, Keita
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Datum
2021Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba "Uzņēmuma "Skrīveru Pārtikas Kombināts" komunikācija sociālajā tīklā "Facebook". 2017.gada oktobris - 2020.gada oktobris" mērķis ir izpētīt un novērtēt uzņēmuma komunikāciju sociālajā tīklā "Facebook" laika posmā no 2017.gada oktobra līdz 2020.gada oktobrim un noskaidrot, cik efektīvi ar to tiek sasniegta vēlamā mērķauditorija. Darbs sastāv no trīs galvenajām daļām - teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās. Teorētisko daļu veido nodaļas par komunikāciju, kur tiks aplūkota organizatoriskā komunikācija, mārketinga, integrētā mārketinga un zīmola komunikācija, un nodaļa par sociālajiem medijiem. Metodoloģiskajā daļā tiks apskatītas pētījumā izmantotās metodes: kvalitatīvā kontentanalīze, daļēji strukturēta intervija un aptauja. Empīriskajā daļā tiks veikta uzņēmuma "Skrīveru pārtikas kombināts" "Facebook" lapas kontentanalīze, intervija ar uzņēmuma pārstāvi un mērķauditorijas anketēšana. The main goal of bachelor thesis "Communication of the company "Skrīveru pārtikas kombināts" on the social network "Facebook". October 2017 - October 2020" is to explore and estimate company's communication on the social network "Facebook" in the period from October 2017 to October 2020 and to find out how effectively it reaches the target audience. Bachelor thesis consists of three main parts - theoretical, methodology and empirical part. Theoretical part consists of sections on organizational communication, communication, which includes chapter of marketing communication, integrated marketing communication and brand communication, and section about social media. Methodological part includes quantitive contentanalysis, semi-structured interview and survey. Empirical part consists of the content analysis of company's "Skrīveru pārtikas kombināts" "Facebook" page, interview with a company's representative and target audience survey.