Latvijas mileniāļu paaudzes podkāstu klausīšanās paradumi "Spotify" lietotnē
Автор
Ancīte, Anete Ance
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Vīksne, Roberts
Дата
2021Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba “Latvijas mileniāļu paaudzes podkāstu klausīšanās paradumi “Spotify” lietotnē” mērķis ir noskaidrot, kādi ir Latvijas mileniāļu paaudzes podkāstu klausīšanās paradumi "Spotify" lietotnē, un kādas vajadzības tie apmierina, tos klausoties. Darba teorētiskā daļa sastāv no lietojuma un apmierinājuma teorijas, teorijas par jaunajiem medijiem un mediju auditoriju. Darbā tiek apskatīts podkāsta un mileniāļu paaudzes jēdziens un ir veikts ieskats tajā, kas ir “Spotify” aplikācija. Darbā tika izmantotas trīs pētniecības metodes – aptauja, kvantitatīvā kontentanalīze un fokusgrupas intervija. Pētījums norāda uz to, ka faktori, kas ietekmē podkāsta izvēli, ir tā saturs, tā audio kvalitāte, vadītāja dikcija un spēja veidot komunikāciju. Atslēgvārdi: klausīšanās paradumi, podkāsts, mileniāļu paaudze, vajadzības, “Spotify”. The aim of the bachelor thesis “Podcast listening tendencies using "Spotify" app amongst Latvian millennials” is to study podcast listening tendencies using “Spotify” app amongst Latvian millennials and determine what need they satisfy while listening to podcasts. Theoretical part consists of usage and gratification theory, theory about new media and media audiences. Theoretical part also gives insights on millennial generation, “Spotify” app and podcasts. The empirical research was carried out using qualitative research method, survey and focus group interview. The research shows that the three main factors in choosing which podcast to listen is its content, audio quality and the hosts ability to speak and maintain a conversation. Key words: listening tendencies, podcasts, millennials, needs and “Spotify”.