• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zīmola "airBaltic" komunikācijas analīze sociālo tīklu vietnē "Facebook" Covid-19 ietekmē (2020)

Thumbnail
Открыть
309-80242-Ozolina_Lasma_lo17026.pdf (2.965Mb)
Автор
Ozoliņa, Lāsma
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Дата
2021
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba „Zīmola “airBaltic” komunikācijas analīze sociālo tīklu vietnē “Facebook” Covid-19 ietekmē (2020)” mērķis ir noskaidrot “airBaltic” veidoto komunikācijas saturu 2020. gadā vietnē “Facebook” un pārbaudīt, vai Covid-19 pandēmija ir ietekmējusi “airBaltic” klientu viedokli par zīmolu “Facebook” lietotāju vidū. Darbu veido teorētiskā bāze par zīmola un mārketinga komunikāciju, sociālo mediju mārketingu, sociālo tīklu vietnēm un sociālā sprieduma teoriju. Datu ieguvei izmantota kvantitatīvā kontentanalīze, aptauja un daļēji strukturētā intervija. Rezultāti liecina, ka saturam raksturīga pāreja no mārketinga uz krīzes komunikāciju, taču Covid-19 pandēmija nav izteikti mainījusi “Facebook” lietotāju viedokli par zīmolu. Atslēgvārdi: zīmola komunikācija, mārketinga komunikācija, sociālo tīklu platformas, Covid-19, "airBaltic".
 
Bachelor's thesis "The communication analysis of brand "airBaltic" on social networking site "Facebook" in light of COVID-19 (2020)" aims to clarify the “Facebook” communication content of “airBaltic” in 2020 and verify, if COVID-19 pandemic has influenced “airBaltic” customers' views on the brand among “Facebook” users. Work consists of a theoretical base on brand and marketing communication, social media marketing, social networking sites and the Social Judgment Theory. Quantitative content analysis, survey and semi-structured interview is used for data collection. Results show content transition from marketing to crisis communication, yet COVID-19 pandemic has not significantly changed the brand perception among “Facebook” users. Keywords: brand communication, marketing communication, social networking sites, COVID-19, “airBaltic”.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53947
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4292]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV