Organizācijas iekšējā un ārējā komunikācija Covid-19 krīzes apstākļos: biedrības “Latvijas Automobiļu federācija” gadījums
Author
Lielkāja, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Pričins, Mārtiņš
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “Organizācijas iekšējā un ārējā komunikācija Covid-19 krīzes apstākļos: biedrības “Latvijas Automobiļu federācija” gadījums.” Darba mērķis ir izpētīt biedrības “Latvijas Automobiļu federācija” krīzes komunikācijas procedūru, to, kā norisinās komunikācija biedrības iekšienē, kā arī ārpus tās, Covid-19 krīzes apstākļos, un izteikt priekšlikumus turpmākās komunikācijas uzlabošanai. Bakalaura darba teorētiskā bāze pamatā sastāv no organizācijas jēdziena, tās struktūras un komunikācijas. Apskatīta organizācijas kultūra un komunikācija, iekšējā un ārējā komunikācija, krīzes komunikācija un tipoloģija. Izmantojot kontentanalīzi, aptaujas anketu un intervijas, veikts pētījums par iekšējo un ārējo komunikāciju Covid-19 krīzes apstākļos. Darba noslēgumā izdarīti galvenie secinājumi, kā arī izstrādāti priekšlikumi komunikācijas pilnveidošanai. The theme of the bachelor’s thesis “Internal and external communication of the organization in Covid-19 crisis situation: the case of the association “Latvian Automobile federation””. The aim of the work is to study the crisis communication procedure of the association “Latvian Automobile Federation”, how communication takes place inside and outside the association, in the conditions of Covid-19 crisis, and to make proposals for further communication improvement. The theoretical basis of the bachelor's thesis consists of the concept of organization, its structure and communication. Organizational culture and communication, internal and external communication, crisis communication and typology. Using a content analysis, questionnaire and interviews a study on internal and external communication in the Covid-19 crisis was conducted. In the end, there are several main conclusions, as well as suggestions for improving future communication.