Anzeige der Dokumente 1-20 von 41

    • Pilsonis 31 stundā. Nabadzība : Mācību resursi 

      Erasmus+ KA2; Helmane, Ineta; Klempere-Sipjagina, Agita (LU Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātē, 2020)
      1. NODARBĪBA. Problēma: Kā es varu palīdzēt nabadzīgajiem? EKONOMIKA: privāts atbalsts, bezpeļņas organizācijas. ĒTIKA: draudzība, iejūtība. PILSONĪBA: sabiedriska organizācija, aktīva līdzdalība sabiedriskajā dzīvē.
    • Pilsonis 31 stundā. Patērētājsabiedrība: Mācību resursi 

      Erasmus+ KA2; Helmane, Ineta; Klempere-Sipjagina, Agita (LU Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte, 2020)
      1. NODARBĪBA. Problēma: Es pērku, tātad esmu? EKONOMIKA: piedāvājums un pieprasījums. ĒTIKA: indivīda pamatvajadzības. PILSONĪBA: brīvais tirgus.
    • Pilsonis 31 stundā. Piesārņojums. Mācību resursi 

      Helmane, Ineta; Klempere-Sipjagina, Agita (LU Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte, 2020)
      1. NODARBĪBA Problēma: Mana planēta - mana atbildība? EKONOMIKA: privātīpašuma tiesības ĒTIKA: godīgums, atbildība PILSONĪBA: vides aizsardzība 2. NODARBĪBA Problēma: Videi draudzīgs bizness: mīts vai realitāte? ...
    • Pilsonis 31 stundā. Darbs. Mācību resursi 

      Helmane, Ineta; Klempere-Sipjagina, Agita (LU Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte, 2020)
      1. NODARBĪBA Problēma: Kā dzīvot kā Bils Geitss? EKONOMIKA: personīgais budžets, taupīšana un uzkrāšana, ieguldīšana, bizness ĒTIKA: iestādes PILSONĪBA: brīvais tirgus 2. NODARBĪBA Problēma: Kas ir labāk, vai 300 ...
    • Kultūra mākslā un māksla kultūrā 

      Avotiņa, Austra; Bernāts, Guntars; Geikina, Silvija; Irbe, Ingrīda; Mūrnieks, Andrejs; Stikāne, Ilze (LU Akadēmiskais apgāds, 2020)
      Jaunākajā kultūras un mākslas izglītības redzējumā tiek piedāvāta starpdisciplināra kultūras satura integrācija idejiski saderīgās jomās. Elektroniskā mācību grāmata ir veidota divās daļās. I daļa veltīta kultūras ...
    • Skolotāja profesionālā identitāte un pedagoģiskā meistarība 

      Miķelsone, Ilze; Odiņa, Indra (LU Akadēmiskais apgāds, 2020)
      Grāmata “Skolotāja profesionālā identitāte un pedagoģiskā meistarība” paredzēta studentiem, absolventiem, skolotājiem, skolotāju skolotājiem, tālākizglītotājiem, izglītības darbiniekiem un citiem interesentiem. Tās saturs ...
    • Modernās elementārās algebras un ģeometrijas elementi matemātikas skolotājiem 

      Avotiņa, Maruta (LU Akadēmiskais apgāds, 2020)
      Grāmata paredzēta studiju kursa “Modernās elementārās algebras un ģeometrijas elementi” (4 kredītpunkti) apguvei integrētās profesionālās bakalaura studiju programmas “Skolotājs” studentiem. Tajā iekļauts teorijas ...
    • Skolotāja profesionālā darbība 

      Margeviča-Grinberga, Ieva; Šūmane, Ilze (LU Akadēmiskais apgāds, 2020)
      Grāmatas satura apguve palīdzēs sekmēt topošo skolotāju izpratni par izglītības zinātņu būtību, aktuālo izglītības paradigmu, par skolotāja profesionālo darbību, mācību procesa būtību, skolēna mācīšanās vadību. Studenti ...
    • Mūsdienīga mācību vide skolēnu aktīvai iesaistīšanai mācību procesā 

      Margeviča-Grinberga, Ieva; Šūmane, Ilze (LU Akadēmiskais apgāds, 2020)
      Grāmatā apkopotas un analizētas jaunākās atziņas par mūsdienīgu mācību vidi un tās veidošanas iespējām skolā un klasē. Sniegts pārskats par zinātniskajā un metodiskajā literatūrā biežāk lietotajiem jēdzieniem, piemēram, ...
    • Mūzika sākumizglītībā 

      Stramkale, Ligita (LU Akadēmiskais apgāds, 2020)
      Šajā grāmatā analizēts mūzikas izglītības mērķis, uzdevumi, saturs un mācību līdzekļu dažādība; apskatīti mūzikas mācīšanas un mācīšanās principi un modeļi; raksturoti mūzikas izteiksmes līdzekļi, mūzikas klausīšanās, ...
    • Skolēna radošuma sekmēšana un vērtēšana 

      Briška, Ilze; Kalēja-Gasparoviča, Daiga (2020)
      Grāmata paredzēta studentiem, topošajiem skolotājiem. Piedāvātais materiāls potenciāli būs noderīgs ikvienā metodikas kursā pamatizglītības skolotāju programmās, lai mērķtiecīgi organizētu skolēnu radošuma un līdz ar to ...
    • Izglītības pētījumu aptaujas - no izveidošanas līdz datu apstrādei 

      Geske, Andrejs; Grīnfelds, Andris (LU Akadēmiskais apgāds, 2020)
      Aptaujas ir ļoti svarīgs izglītības pētījumu instruments. Bieži vien jauniem pētniekiem ir maldīgs priekšstats, ka to izveidošana ir ātra un vienkārša. Tikai rūpīgi un precīzi izstrādātas aptaujas ir sekmīga pētījuma ...
    • Psiholoģija jaunajam skolotājam 

      Svence, Guna (LU Akadēmiskais apgāds, 2020)
      Grāmata ir domāta kā mācību līdzeklis jaunajiem skolotājiem, studentiem, kuri apgūst psiholoģiju. Pamatā grāmatas saturs tiek saistīts ar izglītības psiholoģiju kā vienu no psiholoģijas apakšnozarēm, akcentējot mācīšanās ...
    • Dabaszinātņu mācību metodika 

      Logins, Jāzeps; Birziņa, Rita; Dudareva, Inese; Kalvāne, Gunta (LU Akadēmiskais apgāds, 2020)
      Grāmata paredzēta studentiem, topošajiem skolotājiem. Piedāvātais materiāls potenciāli būs noderīgs ikvienā metodikas kursā pamatizglītības skolotāju programmās, lai mērķtiecīgi organizētu skolēnu radošuma un līdz ar to ...
    • Jēgpilns mācību process vizuālajā mākslā 

      Briška, Ilze; Kalēja-Gasparoviča, Daiga (LU Akadēmiskais apgāds, 2020)
      Grāmata paredzēta studentiem, topošajiem skolotājiem, apgūstot studiju kursu “Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomas saturs un mācīšanās pieejas: Vizuālās mākslas metodika”, kā arī praktizējošiem ...
    • Īsi un vienkārši mācāmies pētīt un izprast matemātiku 

      Mencis, Jānis (LU Akadēmiskais apgāds, 2020)
      Studiju materiāli vidusskolas un pamatskolas matemātikas didaktikā matemātikas skolotāju programmas studentiem veidoti, ievērojot šādus principus: • studiju saturs atbilst kursa aprakstam “Skolas matemātikas praktikums ...
    • Pilsonis 31 stundā. Nevienlīdzība. Mācību resursi 

      Helmane, Ineta; Klempere-Sipjagina, Agita (Latvijas Universitāte Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte, 2020)
      1. NODARBĪBA Temats: Nevienlīdzība Problēma: Vai esi atšķirīgs vai esi līmenī? EKONOMIKA: nevienlīdzība, konkurence ĒTIKA: identitāte PILSONĪBA: vienlīdzība likuma priekšā, sociālā vienlīdzība 2. NODARBĪBA Temats: ...
    • Pilsonis 31 stundā. Vēlēšanas. Mācību resursi 

      Helmane, Ineta; Šūmane, Ilze (Latvijas Universitāte Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte, 2020)
      1. NODARBĪBA Temats: Vēlēšanas Problēma: Vai es esmu racionāls vēlētājs? EKONOMIKA: ekonomiskā racionalitāte, ekonomika ĒTIKA: indivīda un sabiedrības attiecības PILSONĪBA: valsts, suverenitāte, politiskais process, ...
    • Pilsonis 31 stundā. Sociālie tīkli. Mācību resursi 

      Helmane, Ineta; Klempere-Sipjagina, Agita (Latvijas Universitāte Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte, 2020)
      1. NODARBĪBA Temats: Sociālie tīkli Problēma: Vai esmu atkarīgs no sociālajiem tīkliem? EKONOMIKA: alternatīvās izmaksas ĒTIKA: brīvība un atbildība, atkarība no tehnoloģijām un kā tas maina dzīvesveidu PILSONĪBA: informācijas ...
    • Pilsonis 31 stundā. Veselība. Mācību resursi 

      Helmane, Ineta; Klempere-Sipjagina, Agita (Latvijas Universitāte Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte, 2020)
      1. NODARBĪBA Temats: Veselība Problēma: Vai skolām vajadzētu aizliegt neveselīgu pārtiku? EKONOMIKA: uzvedības ekonomika ĒTIKA: brīvība un atbildība, paškontrole PILSONĪBA: pašpārvaldes būtība, paternālisms 2. NODARBĪBA ...