Montesori pirmsskolas izglītības iestādes kvalitātes nodrošināšanas sistēma
Autor
Zmitroviča, Aļona
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kangro, Andris
Datum
2021Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Maģistra darba tēma ir «Montesori pirmsskolas izglītības iestādes kvalitātes nodrošināšanas sistēma». Maģistra darba apjoms: 64 lpp., ietverti 26 attēli, 5 tabulas, 7 pielikumi, izmantotas 90 literatūras avoti. Maģistra darba mērķis ir veikt pētījumu, lai izstrādātu Montesori pirmsskolas kvalitātes kritērijus un kvalitātes nodrošināšanas sistēmu, ievērojot valsts prasības un alternatīvās izglītības modeļa specifiku. Maģistra darbā uzmanība tiek pievērsta izglītības kvalitātes evolūcijai, tās nozīmi agrīnā bērnībā un Latvijas monitoringa sistēmas analīzi agrīnas bērnības izglītības vadības koncepta ietvaros. Pārskats par Eiropas un Latvijas kvalitātes stratēģijām agrīnā bērnībā un aprūpē ir analizēts, izmantojot Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācijas pētījumus un publikācijas. Lai sasniegtu darba mērķi, tiek formulēti izglītības kvalitātes kritēriji Montesori pirmsskolas izglītības iestādei. Empīriskā daļā tiek apkopoti un analizēti dažādi dati, indikatori no 2 Montesori un 2 tradicionālam pirmsskolas izglītības iestādēm, intervijas atbildes no 3 pirmsskolas izglītības vadītājiem un IKVD specialistu. The topic of Master’s thesis is: “Quality assurance system in the Montessori Preschool”. Master thesis includes: 64 pages, 26 pictures, 5 tables, 7 annexes, 90 references. The aim of the master's thesis is to develop a Montessori pre-school quality criteria and quality assurance system, considering national requirements and the specifics of the alternative education model. The master's thesis examines the evolution of the quality of education, its importance in early childhood and the analysis of the Latvian monitoring system within the concept of early childhood education management. An overview of European and Latvian quality strategies in early childhood and care has been analyzed using research and publications of the Organization for Economic Co-operation and Development. In order to achieve the goal of the work, educational quality criteria are formulated for a Montessori preschool. In the empiric section, the data from 2 Montessori and 2 traditional preschools is collected and analysed. The interviews with heads of the schools and state education quality services specialist are conducted and analysed in that section. Keywords: Quality, quality of pre-school education, quality assurance in education, quality monitoring system, Montessori approach.
Collections
Verwandte Dokumente
Anzeige der Dokumente mit ähnlichem Titel, Autor, Urheber und Thema.
-
Tulkojumu kvalitātes novērtēšana kā kvalitātes nodrošināšanas sistēmas sastāvdaļa
Besedina, Margarita (Latvijas Universitāte, 2017)Darbā tiek aplūkota tulkojumu kvalitātes novērtēšana kā kvalitātes nodrošināšanas sistēmas sastāvdaļa, pievēršot īpašu uzmanību tulkotāju atlases procesā kandidātiem piedāvāto testa tulkojumu kvalitātes vērtēšanai. Darba ... -
Bibliotēkas pakalpojumu kvalitāte: LU Bibliotēkas Ekonomikas zinātņu bibliotēkas apkalpošanas kvalitātes novērtējums
Šturme, Dace (2009)2008.g. un 2009.g. LU Bibliotēkas Ekonomikas zinātņu bibliotēkā veikto pētījumu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanā gūto rezultātu salīdzinājums un izvērtējums. -
Darba aizsardzības kvalitātes standartu integrēšana augstskolu kvalitātes vadības sistēmās
Krastiņa, Inta (Latvijas Universitāte, 2019)Maģistra darba tēma ir “Darba aizsardzības standartu integrēšana augstskolu kvalitātes vadības sistēmās”. Darba autore: Inta Krastiņa. Darba zinātniskais vadītājs: asoc.prof. Dr. sc. admin. Henrijs Kaļķis. Darbs izklāstīts ...