Lietotāja pieredzes (UX) un lietotāja saskarnes (UI) ietekme vizuālās identitātes veidošanā
Автор
Kursīte, Klinta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Markss, Ardis
Дата
2021Metadata
Показать полную информациюАннотации
Diplomdarba tēma ir lietotāja saskarnes (UI) un lietotāja pieredzes (UX) dizaina ietekme vizuālās identitātes veidošanā. Diplomdarba mērķis ir balstoties uz teorētiskajā daļā iegūtajām zināšanām un pētnieciskajā daļā iegūtajiem rezultātiem, izveidot savu personīgo virtuālo portfolio un zīmola grāmatu. Lai veiksmīgi izveidotu savu personalizēto portfolio, tika apkopota teorija par UI un UX dizaina principiem un izanalizēti citu dizaineru portfolio. Pētījuma rezultātā tika secināts, ka vadoties pēc UI un UX dizaina principiem ir iespējams izveidot savu vizuālo identitāti – portfolio, zīmola grāmatu. UI un UX dizainam ir redzama ietekme uz mūsdienu vizuālās identitātes veidošanu. Radošajā daļā tika izveidota vizuālā identitāte ar: logo, zīmola krāsas, zīmola grāmata, tēls un virtuālais portfolio. Diploma theme is user interface (UI) and user experience (UX) influence on creating a visual identity. Aim of diploma is to create personal virtual portfolio and brand book based on the knowledge gained in the theoretical part and the results obtained in the research part. In order to successfully create my own personalized portfolio, I summarized the theory of UI and UX design principles and analyzed the portfolio of other designers. Conclusion of research is that, based on the principles of UI and UX design, it is possible to creat your own visual identity – a portfolio and brand book. UI and UX design has a visible influence on visual identity. In the creative part, a visual identity was created with: logo, brand colors, brand book, image and virtual portfolio.