Postmodernisma stilistiskie apsekti vizuālās identitātes izveidē
Autor
Knaģe, Nora
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Markss, Ardis
Datum
2021Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Diplomdarba tēma ir “Postmodernisma stilistiskie aspekti vizuālās identitātes veidošanā”. Balstoties uz teorētisku un empīrisku pētījumu, darba mērķis ir izveidot vizuālo identitāti konceptuālai kafejnīcai “CES–it-IS”, izmantojot postmodernisma grafikas dizainam raksturīgus vizuālos izteiksmes līdzekļus. Teorētiskajā daļā aprakstīts vizuālās identitātes jēdziens, modernisms un stili, kas ietekmēja postmodernisma rašanos, postmodernisms mākslā un dizainā. Kā arī – postmodernās grafiskā dizaina kustības un ievērojamākās dizaina sistēmas. Lai veiksmīgi realizētu darba mērķi, darba empīriskajā daļā tika veikta ēdināšanas iestāžu vizuālo identitāšu analīze. Rezultātā tika noskaidroti postmodernie stilistiskie aspekti izstrādājot vizuālo identitāti ēdināšanas iestādēm. Rezultātā tika sasniegts bakalaura darba mērķis – izveidota vizuālā identitāte ēdināšanas iestādei “CĒS-it-IS”, sevi ietverot – stila grāmatu, mājas lapas dizainu, digitālos reklāmas materiālus, iepakojuma dizains un formālie dizaina risinājumi, izmantojot postmodernos stilistiskos aspektus. The theme of the diploma thesis is "Stylistic aspects of postmodernism in the formation of visual identity". Based on theoretical and empirical research, the aim of the work is to create a visual identity for the conceptual cafe "CES-it-IS", using visual means of expression typical of postmodern graphic design. The theoretical part describes the concept of visual identity, modernism and styles that influenced the emergence of postmodernism, postmodernism in art and design. As well as - postmodern graphic design movements and the most remarkable postmodern design systems. An analysis of visual identities of catering establishments was carried out in the empirical part of the work in order to successfully realise the purpose of the work. As a result, postmodern stylistic aspects of developing a visual identity for catering establishments were clarified. As a result, the goal of the bachelor's thesis was achieved - a visual identity for the catering institution "CĒS-it-IS", including - a style book, website design, digital advertising materials, packaging design and formal design solutions using postmodern stylistic aspects.