• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ādas izstrādājumu dizaina studiju vizuālās identitātes stilistika

Thumbnail
Öffnen
299-80190-Poda_Elina_ep16040.pdf (1.886Mb)
Autor
Poda, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Plotka, Aivars
Datum
2021
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Veiksmīga uzņēmuma pamatuzdevums mūsdienās ir ar vien jaunu klientu piesaiste savam produktam vai pakalpojumam. Tādēļ svarīgs ir ne tikai kvalitatīvs produkts, bet arī tā vizuālā izskata atbilstoša izstrāde. Arī nelielu ādas izstrādājumu dizaina studiju zīmolu izveidē galvenā loma ir tā vizuālajai identitātei. Vizuālās identitātes atbilstība kopējai uzņēmuma idejai un produkta raksturam, ir jebkuras sfēras uzņēmuma galvenais uzdevums. Lai gūtu lielāku ieskatu vizuālās identitātes pamatprincipos, bakalaura teorētiskajā daļā tiek apkopotas pieredzējušu grafikas dizaineru, mākslinieku, ādas izstrādājumu dizaineru, vadošo firmu īpašnieku atziņas un ieteikumi vizuālās identitātes izveides procesā. Pētījuma galvenais uzdevums ir noskaidrot kopīgās un atšķirīgās iezīmes un pamatprincipus starp ādas izstrādājumu zīmoliem, kā arī no tā secināt, kas raksturīgs Latvijas kultūrai attiecībā uz ādas izstrādājumu dizainu. Apkopojot iegūto informāciju, secināt, kāds būtu vispiemērotākais izpildes veids ādas izstrādājumu zīmolam “WorldWalker ” . Radošajā daļā tiek piedāvāta konkurētspējīga zīmola “Worldwalker ” vizuālā identitāte, izveidots iepakojums atbilstoši piedāvātajam produktu klāstam, izveidots produktu kolekcijas katalogs kā arī stila grāmata. Atslēgas vārdi : dizains, ādas izstrādājumu dizains, zīmols, logo, zīmola vizuālā identitāte.  
 
To attract the new clients to your product or service to be successful company is the main task in nowadays market. Therefore not only quality of the product is important, also the appropriate design of product or service visual appierence. Large companies as well as small leather studious has to create the visual identity of brand. The corespondence to the visual identity to the overall idea of any sphere company and the nature of the product, is the main task. To get a greater insight into the basic principles of visual identity, the theoretical part of the bachelor’s degree and recomandations of the experienced graphic designers, artists, leather designers, of the owners of leading companies is the process of creating a visual identity. The main task of the reserch is to find out the common and different features or base principles between leather design brands to deduce from it what is characterictic of Latvian culture in relation to the design of leather products. Summerizing the information obtained, to conclude what would be the most apropriate execution method for the leather brand “Worldwalker”. In the creative part is offered the visual identity of the competitive brand “Worldalker”. Make style book, product collection catalog, packaging design. Key words :design, leather design goods, brand, logotype, vizual identity.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53990
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV