Pirmsskolas izglītībā nepieciešamie resursi
Author
Kalniņa, Anda
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Geske, Andrejs
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autors: Anda Kalniņa Darba temats: Pirmsskolas izglītībā nepieciešamie resursi Darba veids: Maģistra darbs Darba apjoms: 66 lpp Atslēgas vārdi: pirmsskolas izglītība, cilvēkresursi, finanšu resursi, materiālie resursi, inovācijas, kompetences, pašvaldība Pētījuma mērķis: Izpētīt pirmsskolas izglītības realizēšanai nepieciešamo resursu apjomu, to reālo pieejamību un nodrošinājumu pirmsskolas izglītības iestādēs Darba saturs: Darba pirmajā nodaļā ir teorētiski raksturoti pirmsskolas vadības teorētiskie aspekti. Darba otrajā nodaļā ir atspoguļoti praktiskā pētījuma rezultāti par PII pieejamajiem resursiem. Tika pētītas trīs novadu 7 PII. Gan aptaujas rezultāti, gan interviju analīze norāda, ka nepieciešamie resursi ir pietiekami, lai kvalitatīvi varētu realizēt jauno kompetenču saturu. Tomēr vēl nepieciešams uzlabot atbalsta personāla nodrošinājumu un piesaistīt finanšu resursus āra vides pilnveidošanai. Pētījuma metodes: teorētiskā un empīriskā izpētes Author: Anda Kalnina Subject: Needed resources for pre-primary education Type of study: Master’s Thesis Volume : 66 pages Key words: pre-primary education, human resources, financial resources, material resources, innovation, competencies, municipality The aim of the study: to explore the amount of resources needed in order to implement pre-primary education, also to find out availability and provision of those resources in pre-primary schools. Content: In the first part of the study it is possible to learn about pre-primary school management’s theorectical aspects. In the second part of the study it is possible to find out about the results of practical work. Information were gathered from seven pre-primary schools in three different municipalities. Survey results and analysis of the interviews show that resources are sufficient in order to perform content of new competencies. There is still a need for team of support staff, as well as financial funding for improvement of outdoor environment. Research methods: theoretical and practical – survey and interview.