• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Mācību materiāli / Training materials
  • Mācību grāmatas / Textbooks
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Mācību materiāli / Training materials
  • Mācību grāmatas / Textbooks
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kultūra mākslā un māksla kultūrā

Thumbnail
Открыть
Mācību grāmata / Textbook (2.521Mb)
Автор
Avotiņa, Austra
Bernāts, Guntars
Geikina, Silvija
Irbe, Ingrīda
Mūrnieks, Andrejs
Stikāne, Ilze
Дата
2020
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Jaunākajā kultūras un mākslas izglītības redzējumā tiek piedāvāta starpdisciplināra kultūras satura integrācija idejiski saderīgās jomās. Elektroniskā mācību grāmata ir veidota divās daļās. I daļa veltīta kultūras teorijas jautājumiem, bet II daļa – liberālajām mākslām, kuras veido Eiropas kultūras kanonu: vizuālā māksla, literatūra, mūzika un teātra māksla. Šāds mācību materiāls pēc būtības ir aktuāls, jo ietver divas atsevišķi nedalāmas un vienlaicīgi īstenojamas pieejas: • mācīšanās par kultūru un mākslu, kas nostiprina kultūras izpratnes jēdzienu; • mācīšanās caur kultūru un mākslu, kas koncentrējas uz personīgo jaunradi, lietojot dažādus mākslinieciskās izteiksmes līdzekļus
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/54411
Collections
  • Mācību grāmatas / Textbooks [24]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Mākslas elementu apguve vispārizglītojošo skolu mācību priekšmetā "Mājturība un tehnoloģijas" 

    Sīpola, Linda (Latvijas Universitāte, 2016)
    Maģistra darba mērķis ir teorētiski un empīriski noteikt mākslas elementu esamību un apguves iespējas vispārizglītojošo skolu mācību priekšmetā “Mājturība un tehnoloģijas”. Izvirzīta pētījuma hipotēze – mākslas elementi ...
  • Klusā daba vizuālās mākslas virzienos vidusskolā 

    Līsmane, Kristīne (Latvijas Universitāte, 2017)
    Diplomdarba tēma- Klusā daba vizuālās mākslas virzienos vidusskolā. Darba mērķis ir atklāt dažādu mākslas virzienu daudzveidību klusajā dabā, kā arī radoši un praktiski iepazīties ar dažādu vizuālās mākslas tehniku ...
  • Laikmetīgā mākslas centra “KIM?” un Rīgas pilsētas izstāžu zāles “Rīgas mākslas telpa” mārketinga aktivitāšu novērtējums 

    Roze, Agnija (Latvijas Universitāte, 2019)
    Bakalaura darba „Laikmetīgā mākslas centra “Kim?” un Rīgas pilsētas izstāžu zāles “Rīgas mākslas telpa” mārketinga aktivitāšu novērtējums” mērķis ir noskaidrot abu mākslas iestāžu mārketinga komunikācijas aktivitātes, ...

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV