• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Personiskās apkalpošanas ietekme uz patērētāju rīcību Covid19 ierobežojumu laikā

Thumbnail
Открыть
303-81159-Berkolde-Grjabane_Santa_sb14046.pdf (1.399Mb)
Автор
Berkolde-Grjabane, Santa
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šķiltere, Daina
Дата
2021
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba tēma ir “Personiskās apkalpošanas ietekme uz patērētāju rīcību Covid19 ierobežojumu laikā”. Bakalaura darba mērķis ir izvērtēt personiskās apkalpošanas kā mārketinga komunikācijas metodes ietekmi uz patērētāju rīcību Covid19 krīzes ierobežojumu laikā SIA “EM SPORTS” uzņēmumā. Darba teorētiskajā daļā tiek aplūkota personiskā apkalpošana kā mārketinga komunikācijas metode un patērētāju rīcība patēriņa tirgū. Darba praktiskajā daļā tiek izvērtēts personiskās apkalpošanas process SIA “EM SPORTS” (Mūsu Fitness) uzņēmumā, izpētīts, kas ir Covis19 un kā tas ietekmē sociālekonomiskos rādītājus, kā arī, ar aptaujas anketu palīdzību, tiek uzzināts respondentu viedoklis par pakalpojumu sniegšanas kvalitāti ierobežojumu laikā, lai varētu secināt kā tas ietekmē to rīcību. Bakalaura darba apjoms ir 60 lpp. Tajā tika iekļautas 2 tabulas, 26 attēli un 2 pielikumi.
 
The topic of the bachelor`s thesis is “The impact of personal service on cusumer behavior during Covid19 restrictions”. The aim of the bachelor's thesis is to evaluate the impact of personal service as a marketing communication method on consumer behavior during the restrictions of Covid19 in the company of SIA “EM SPORTS”. The theoretical part of the work looks at personal service as a method of marketing communication and consumer behavior in the consumer market. The practical part of the work evaluates the personal service process in SIA “EM SPORTS” (Mūsu Fitness), researches what is Covis19 and how it affects socio-economic indicators, and with the help of questionnaires the opinion of the respondents on the quality of service provision during the restrictions is obtained in order to be able to conclude how it affects their behavior. The volume of the bachelor's thesis is 60 pages. It includes 2 tables, 26 images and 2 attachments.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/54869
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses [9369]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV