Uzņēmuma AS “SWEDBANK” mārketinga komunikāciju analīze privātpersonu piesaistes kontekstā.
Автор
Milakne, Laila
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Дата
2021Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz mārketinga komunikācijas teorētiskajiem aspektiem un aptaujas rezultātiem, izanalizēt uzņēmuma AS “Swedbank” privātpersonu mārketinga komunikācijas klientu piesaistīšanas kontekstā, atklāt trūkumus un izstrādāt priekšlikumus mārketinga komunikācijas pilnveidošanai. Darbā tiek veikta referatīvā materiāla salīdzinoša analīze par mārketinga komunikācijām gan vispārīgi, gan tieši uzņēmumā AS”Swedbank”. Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām, ievada, secinājumiem, priekšlikumiem, izmantotā literatūras saraksta un pielikumiem. Pirmajā nodaļā tiek apkopoti teorētiskie aspekti par komunikācijas procesu un mārketinga komunikācijas būtību, kā arī par mārketinga komunikācijas veidiem- interaktīvais mārketings, reklāma, produktu realizācijas veicināšana, sabiedriskās saskarsmes, tiešais mārketings, personiskā apkalpošana. Otrajā daļa tiek aprakstīts uzņēmums un tā darbība, kā arī izpētīti esošie mārketinga komunikācijas veidi. Trešajā nodaļā tiek aprakstīts veiktais pētījums un tā metodoloģija, tiek veikta mārketinga un pārdošanas vadītājas intervijas interpretācija, kā arī AS “Swedbank” klientu aptaujas rezultātu apkopošana. Bakalaura darba kopējais apjoms ir 69. lapaspuses, neieskaitot pielikumus. Darbā ir iekļauti 23 attēli, 5 tabulas un 2 pielikumi. Izmanotot literatūru avots skaits ir 56 avoti. The aim of the Bachelor's thesis is based on the theoretical aspects of marketing communication and survey results, to analyze the marketing communications of the private client segment of the company JSC “Swedbank” in the context of attracting potentional customers, to reveal flaws and develop proposals for improving marketing communications. The Bachelor thesis summarizes a comparative analysis of the reference material about marketing communications both in general and directly in JSC “Swedbank”. The bachelor thesis consists of three chapters, also an introduction, conclusions, proposals, used literature sources and appendices. The first chapter summarizes the theoretical aspects of the communication process and the essence of marketing communication, as well as the types of marketing communication - interactive marketing, advertising, product sales promotion, public relations, direct marketing and personal selling. The second part describes the company and its activity field, as well as explores the existing types of marketing communication. The third chapter describes the research methodology, as well as an interpretation of the marketing and sales manager's interview, and the results of the JSC “Swedbank” customer survey. The total amount of the bachelor's thesis is 69 pages, not including appendices. It includes 23 pictures, 5 tables and 2 appendices. The number of literature sources used is 56 sources.