Mārketinga kompleksa elementu novērtējums Rīgas pašvaldības uzņēmumā SIA “Rīgas Satiksme".
Autor
Bērziņa, Sintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Datum
2021Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir „Mārketinga kompleksa elementu novērtējums Rīgas pašvaldības uzņēmumā SIA „Rīgas satiksme””. Bakalaura darba mērķis ir, uz teorijas atziņām par mārketinga kompleksa elementiem (7P) un klientu aptauju analīzes pamata, izpētīt uzņēmuma SIA „Rīgas satiksme” mārketinga kompleksa elementus, kā arī sniegt priekšlikumus uzņēmuma mārketinga kompleksa pilnveidošanai. Bakalaura darbs sastāv no ievada, trīs pamatnodaļām, secinājumiem, priekšlikumiem, izmantotās literatūras un avotu saraksta, kā arī pielikumiem. Bakalaura darba apjoms ir 73 lapas un izmantotās literatūras sarakstā ir 51 informācijas avoti. Darbā ievietoti 19 attēli un 1 tabula, kā arī 5 pielikumi. The topic of the bachelor's thesis is „Evaluation of marketing complex elements in Riga municipal company „Rīgas satiksme” Ltd”. The aim of the bachelor's thesis is to study the elements of the marketing complex of the company „Rīgas satiksme” Ltd and provide proposals for the improvement of the marketing complex of the company „Rīgas satiksme” Ltd, based on the theoretical findings on the elements of the marketing complex (7P) and analysis of customer surveys. The bachelor's thesis consists of an introduction, three main chapters, conclusions, proposals, list of used literature and sources, appendices. The volume of the bachelor's thesis is 73 pages and the list of used literature contains 51 sources of information. The work contains 19 figures and 1 table, as well as 5 appendices.