Attālinātā darba ietekme uz administratīvo darbinieku darba laiku un produktivitāti

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Latvijas Universitāte

Language

lav

Abstract

Bakalaura darbs izstrādāts ar mērķi ir noskaidrot, vai attālinātā darba apstākļos administratīvie biroja darbinieki strādā normatīvajos aktos un darba līgumā noteikto darba laiku, un kā attālinātais darbs ietekmē darba produktivitāti. Bakalaura darba ietvaros tika apskatīti darba laika, darba organizācijas, attālinātā darba un darba produktivitātes teorētiskie aspekti, tika analizēti statistikas dati un pētījumu rezultāti par attālinātā darba tendencēm un ietekmi un darbinieku darba laiku un produktivitāti Eiropas Savienībā un Baltijas valstīs. Tāpat tika veikta attālināti strādājošo Latvijas administratīvo biroja darbinieku aptauja, kurā tika noskaidrotas attālinātā darba tendences, ietekme uz darba dienas ilgumu un darba produktivitāti un nodarbināto vispārīgais viedoklis par strādāšanu attālināti. Darbs sastāv no 68 lapām, tas ietver 35 attēlus un 1 pielikumu. Darbam ir 3 nodaļas un 7 apakšnodaļas.
The subject of this bachelor thesis is to determine whether during remote work administrative employees follow the working hours specified in regulations and employment contract, and how remote work impacts productivity. This thesis includes review of theoretical aspects of working hours, work organization, remote work and work productivity. Statistical data and research results were used to conduct analysis of remote work trends and impact on employee working hours and productivity in the European Union and Baltic states. Additionally, remotely working administrative employees in Latvia were surveyed to determine the trends of remote work, impact on the length of the working day and work productivity, and overall opinion on remote work. This bachelor thesis consists of 68 pages, 35 images and 1 appendix. The thesis has 3 sections and 7 subsections.

Citation

Relation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By