• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

«Viedokļu līderu » mārketinga izmantošana Latvijas tirgū.

Thumbnail
Öffnen
303-81309-Garsanova_Veronika_vg18030.pdf (1.742Mb)
Autor
Garšanova, Veronika
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Datum
2021
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darba “ “Viedokļu līderu” mārketinga izmantošana Latvijas tirgū” mērķis ir, balstoties uz zinātniskās literatūras referatīvo analīzi par “viedokļu līderu” mārketingu , ekspertu intervijām un interneta lietotāju aptaujas rezultātiem, izpētīt “viedokļu līderu” mārketinga attīstību Latvijas tirgū, kā arī izstrādāt priekšlikumus Latvijas uzņēmumiem “viedokļu līderu” mārketinga aktivitāšu pilnveidošanai. Bakalaura darbs sastāv no ievada, trīs nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Darba uzdevumi ir: veikt literatūras referatīvo analīzi par “viedokļu līderu” mārketinga teorētiskajiem aspektiem; izpētīt “viedokļu līderu” mārketinga izmantošanas specifiku Latvijas tirgū; aptaujājot interneta lietotājus, izpētīt viņu attieksmi pret “viedokļu līderu” mārketingu un veikt ekspertu intervijas par “viedokļu līderu” mārketinga aspektiem; kā arī pēc visiem pētījumiem veikt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus Latvijas tirgus subjektiem “viedokļu līderu” mārketinga aktivitāšu pilnveidošanai. Darba kopējais apjoms ir 63 lpp, neskaitot pielikumus. Darba iekļauti 13 attēli, 2 tabulas. Atslēgas vārdi: “viedokļu līderi”, “viedokļu līderu” mārketings, reklāma, Latvijas tirgus.
 
The purpose of the bachelor’s work “Use of opinion leaders for marketing in the Latvian market” is to study the development of “opinion leaders” marketing, expert interviews and the results of a survey of Internet users, study the development of “opinion leaders” marketing in the Latvian market, as well as develop proposals for marketing activities for Latvian companies “opinion leaders”. for development. The bachelor's work consists of an introduction, three chapters, conclusions and proposals. The tasks of the work are to perform a representative analysis of literature on theoretical aspects of “opinion leaders” marketing, to investigate the specificity of the use of “opinion leaders” marketing in the Latvian market. By surveying Internet users, clarify their attitudes and think about marketing for “opinion leaders” and conduct expert interviews on marketing aspects of “opinion leaders.” As well as following all studies, draw conclusions and develop proposals for the development of “opinion leaders” marketing activities for Latvian market subjects. The total amount of work is 63 pages, not counting supplement. The work includes 13 images, 2 tables. Key words: “opinion leaders”, “opinion leaders” marketing, advertising, Latvian market.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/54903
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV