Attiecību kvalitātes ar vadītāju saistība ar darbinieka identifikāciju ar organizāciju un apmierinātību ar darbu HORECA nozarē Latvijā.
Автор
Minikoviča, Aija
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Cekuls, Andrejs
Дата
2021Metadata
Показать полную информациюАннотации
Maģistra darba mērķis ir novērtēt attiecību kvalitātes ar vadītāju saistību ar darbinieku identifikāciju ar organizāciju un apmierinātību ar darbu HORECA nozarē Latvijā, kā arī sniegt priekšlikumus vadītāju un darbinieku savstarpējo attiecību kvalitātes uzlabošanai HORECA nozarē Latvijā. Teorētiskajā daļā raksturota HORECA nozare, apskatītas identifikācijas ar organizāciju, attiecību kvalitātes ar vadītāju, apmierinātības ar darbu teorijas, saistītās definīcijas un izvirzīti novērtējuma kritēriji. Empīriskajā daļā analizēta attiecību kvalitāte ar vadītāju, identifikācija ar organizāciju un apmierinātība ar darbu, noskaidroti ekspertu ieteikumi attiecību kvalitātes ar vadītāju celšanai. Atslēgas vārdi: attiecību kvalitāte ar vadītāju, identifikācija ar organizāciju, apmierinātība ar darbu, HORECA. The main objective of master’s thesis is to evaluate the connection between relationship quality with manager and organizational identification and job satisfaction within HORECA industry in Latvia, also to make proposals for improvement of manager – employee relationship quality within HORECA industry in Latvia. Within theoritical part HORECA industry is described, also organizational identification, relationship quality with manager and job satisfaction theories, related definitions and evaluation criteria are explored. Within empirical part relationship quality with manager, organizational identification and job satisfaction is analysed, experts’ suggestions to improve relationship quality with managers are clarified. Key words: Relationship quality with manager, organizational identification, job satisfaction, HORECA.