• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Latviešu 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmuma SIA “Cander Nami” mārketinga komunikācijas analīze.

Thumbnail
View/Open
303-81335-Nikulceva_Nellija.Anna_nn18007.pdf (1.392Mb)
Author
Nikuļceva, Nellija Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Date
2021
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba izvēlētā tēma ir “ Uzņēmuma SIA “Cander Nami” mārketinga komunikācijas analīze”. Bakalaura darba mērķis ir novērtēt uzņēmuma SIA “Cander Nami” mārketinga komunikācijas, pamatojoties uz mārketinga teorētiskajiem aspektiem, darba autores novērojumiem un aptaujas rezultātiem, kā arī izstrādāt secinājumus un rast priekšlikumus uzņēmuma mārketinga komunikāciju pilnveidošanai. Darba mērķa sasniegšanai veicamie uzdevumi ir teorētisko aspektu analīze, esošo mārketinga komunikāciju analīze uzņēmumam SIA “Cander Nami”, pētījumu veikšana ar aptaujas, kā arī pētniecības metodes palīdzību, un secinājumu un priekšlikumu izstrādāšanu. Darbs sastāv no trīs nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek apskatīti mārketinga teorētiskie aspekti, otrajā nodaļā tiek analizēta uzņēmuma SIA “Cander Nami” mārketinga komunikācija, un trešajā nodaļā ar aptaujas anketas palīdzību, tiek analizēta respondentu attieksme uzņēmuma mārketingā un tiek pievērsta uzmanība tās pilnveidošanas virzieni. Darba apjoms ir 61 lapaspuse. Tajā ir 11 attēli, 6 tabulas un 1 pielikums. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācija, reklāma, nekustamo īpašumu apsaimniekošana, mārketinga efektivitāte, produktu realizācijas veicināšana, sociālo tīklu mārketings.
 
The chosen topic of the bachelor's thesis is "Analysis of marketing communications of the company Ltd" Cander Nami ". The aim of the bachelor's thesis is to evaluate the marketing communication of the company Ltd "Cander Nami" based on the theoretical aspects of marketing, the author's observations and survey results, as well as to develop conclusions and find proposals for improving the company's marketing communications. The tasks to be performed to achieve the goal of the work are the analysis of theoretical aspects, analysis of existing marketing communications for the company Ltd “Cander Nami”, conducting research with the help of a survey, as well as research method, and developing conclusions and proposals. The work consists of three chapters. The first chapter deals with the theoretical aspects of marketing, the second chapter analyzes the marketing communications of the company Ltd “Cander Nami”, and the third chapter with the help of a questionnaire, analyzes the attitude of respondents in the company's marketing and focuses on its improvement. Thesis consists of 61 pages. It contains 11 figures, 6 tables and 1 appendix. Keywords: marketing communication, advertising, real estate management, marketing efficiency, product promotion, social network marketing.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/54912
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV