• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Latviešu 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

SIA “Top Food” ieviešnas stratēģija Francijas tirgū.

Thumbnail
View/Open
303-81341-Kalnins_Sandijs_sk18098.pdf (2.477Mb)
Author
Kalniņš, Sandijs
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Date
2021
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma ir “SIA “Top Food” ieiešanas stratēģija Francijas tirgū”. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt un izstrādāt uzņēmumam atbilstošu risinājumu, stratēģiju un veidu ieiešanai Francijas tirgū. Bakalaura teorētiskajā nodaļā ir atspoguļoti starptautiskā mārketinga jēdzieni, ieiešanas stratēģiju veidi un makrovides, mikrovides analīzes faktori. Analītiskajā nodaļā ir veikta analīze par Francijas konkurences vidi, balstoties uz teorijā apkopoto informāciju. Praktiskajā nodaļā izveidota aptaujas anketa un intervijas. Darba apjoms ir 79 lapaspuses, tajā ir 8 attēli, 2 tabulas un 10 pielikumi. Atslēgvārdi: starptautisks, ieiešanas stratēģija, eksports, Francija, ārējais tirgus.
 
The subject of the bachelor's thesis is "SIA "Top Food" entry strategy in the French market". The aim of the thesis is to research and find a solution, strategy, and ways for the company to enter the French market. The theoretical chapter of this bachelor’s thesis reflects the concepts of international marketing, types of entry strategies and macro-environmental and micro-environmental factor analysis. The analytical chapter analyses the French competition environment based on the information gathered in theory. A questionnaire and interviews were used in the practical chapter. The volume of the work is 79 pages, it contains 8 figures, 2 tables and 10 attachments. Keywords: international, entry strategy, export, France, foreign market.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/54915
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV