Klientu individuālās apkalpošanas stratēģijas pilnveidošana: Baltic International Bank SE.
Author
Šuhtins, Vjačeslavs
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Vorončuka, Inesa
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Individuālā finanšu aktīvu apkalpošana ir liela un nozīmīga biznesa daļa banku nozarē. Uz klienta privātbankas ilgtermiņa izvēli ietekmē ne tikai bankas piedāvāto pakalpojumu klāsts un to cena, bet arī lielā mērā attiecības ar klientu apkalpošanas pārstāvi. Pētnieciskā darba mērķis ir identificēt nozīmīgākās Baltic International Bank SE klientu individuālās apkalpošanas stratēģijas problēmas un izstrādāt priekšlikumus tās pilnveidošanai. Izanalizējot teorētisko materiālu, iegūto informāciju interviju laikā ar Bankas pārstāvjiem, darbinieku aptaujas un klientu pētījuma rezultātus, tika uztaisīti secinājumi un izteikti priekšlikumi Bankas valdei un Bankas pārvalžu vadītājiem. Private Banking is a large and important part of the business in the banking sector. The long-term choice of a customer's private bank is influenced not only by the range of services offered by the bank and their price, but also to a large extent by the relationship with the customer service representative. The aim of the research is to identify the most significant problems of the Baltic International Bank SE customer service strategy and to develop proposals for its improvement. Analyzing the theoretical material, information obtained during interviews with the Bank’s representatives, employee survey and customer research results, conclusions were made, as well as proposals to the Bank's Board and heads of departments.