Uzņēmuma SIA “SEMARAH HOTEL MANAGEMENT” mārketinga komunikācijas analīze.
Author
Zinčenko, Lada
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “Uzņēmuma SIA “SEMARAH HOTEL MANAGEMENT” mārketinga komunikāciju analīze”. Pieaugot konkurencei tūrisma nozarē, uzņēmumi cenšas piesaistīt vairāk klientu, izmantojot dažādus mārketinga komunikācijas paņēmienus. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskām zināšanām par mārketinga komunikāciju, kā arī aptaujas rezultātiem par mārketinga komunikācijas specifiku tūrisma nozarē Covid-19 laikā un intervijas ar SIA “SEMARAH HOTEL MANAGEMENT” mārketinga nodaļas vadītāju rezultātiem, izanalizēt uzņēmuma SIA ”SEMARAH HOTEL MANAGEMENT” mārketinga komunikācijas īpatnības COVID-19 laikā un izstrādāt priekšlikumus to pilnveidošanai. Darba pirmajā daļā, izmantojot dažādus literatūras autorus, autore izpētīs mārketinga komunikācijas būtību un tās kompleksa elementus. Otrajā daļā tiks aprakstīts uzņēmums SIA ”Semarah Hotels management” un izanalizēti mārketinga komunikācijas kompleksa elementi attiecībā pret uzņēmuma darbību . Darba trešajā (pētījumu) daļā autore veiks Interneta lietotāju aptauju un interviju ar SIA “SEMARAH HOTEL MANAGEMENT” mārketinga nodaļas direktori ar mērķi veikt dziļāko pētījumu par mārketinga komunikācijas specifiku tūrisma nozarē COVID-19 pandēmijas laikā. Bakalaura darbs sastāv no 78 lappusēm, tas satur 2 tabulas, 16 attēlus un 6 pielikumus. Darba ietvaros tika izmantoti 48 literatūras avoti. The topic of bachelour work is “SIA “SEMARAH HOTEL MANAGEMENT” analyses of marketing communications”. As competition in the tourism industry increases, companies are trying to attract more customers using various methods of marketing communication. The aim of the work is to analyze the peculiarities of marketing communication used by SIA “SEMARAH HOTEL MANAGEMENT” during COVID-19, as well as to develop proposals for the improvement of the company's marketing communication, based on the findings of the theory of marketing communication and the results of the survey. In the first part of the work, using various literature authors, the author will evaluate the essence of marketing communication and its elements. In the second part author will describe the company SIA “SEMARAH HOTEL MANAGEMENT” and analyse the elements of the marketing communication in relation to the company's operations. In the third part (research) the author will conduct a survey of Internet users and an interview with the director of the marketing department of SIA “SEMARAH HOTEL MANAGEMENT” with the aim to make a deeper analysis of the specifics of marketing communication in the tourism industry during the COVID-19 pandemic. The bachelor's thesis consists of 78 pages, it contains 2 table, 16 figures and 6 appendices. 48 literature sources were used in the work.