Mārketinga stratēģijas izmaiņas mazumtirdzniecības veikalu tīkliem Maxima un Rimi COVID-19 krīzes laikā.
Author
Cimars, Ralfs
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba temats ir “Mārketinga stratēģijas izmaiņas mazumtirdzniecības veikalu tīklos Maxima un Rimi COVID-19 krīzes laikā”. Darba mērķis ir, pamatojoties uz mārketinga stratēģiju teorētiskām atziņām un pētījuma rezultātiem, noskaidrot izmaiņas tirdzniecības tīklos Rimi un Maxima mārketinga stratēģijās COVID-19 pandēmijas laikā, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus stratēģijas pilnveidošanai. Bakalaura darba pētāmā problēma ir, kā izmainījusies mārketinga stratēģija tirdzniecības tīklos Rimi un Maxima COVID-19 pandēmijas laikā. Bakalaura darba pirmajā nodaļā autors apskatīs mārketinga stratēģijas būtību, kā to veido, no kā tā sastāv un kādi ir tās veidi. Darba otrajā nodaļā tiks apskatīts, kā -COVID-19 ir ietekmējis tirdzniecības tīklu Rimi Latvija un SIA Maxima darbību. Darba pēdējā nodaļā tiks apskatīts, kā ir izmainījusies tirdzniecības tīklu Rimi un Maxima mārketinga stratēģija COVID-19 laikā, tā tiks novērtēta, un tiks apkopots patērētāju viedoklis par izmaiņām. Darba izskaņā tiks izdarīti secinājumi un sniegti priekšlikumi mazumtirdzniecības veikalu tīkliem Rimi Latvija un SIA Maxima. Bakalaura darbs sastāv no 72 lpp, neskaitot pielikumus, sevī ietver 2 tabulas un 21 att. Atslēgas vārdi: mārketinga stratēģija, mārketinga komunikācijas, Rimi Latvija, SIA Maxima, mārketinga stratēģijas izmaiņas. The topic of the bachelor's thesis is "Changes in the marketing strategy for retail store chains Maxima and Rimi during the covid-19 crisis". The aim is to investigate the theoretical differences of the marketing strategy and the results of the research, identifying changes in the marketing strategy of retail store chains Rimi and Maxima during the COVID-19 pandemic, and to provide proposals for strategy improvement. The research problem of the bachelor's thesis is how the marketing strategy of the retail store chains Rimi and Maxima COVID-19 changed during the pandemic. In the first chapter the author will take a look at marketing strategies theoretical aspects. In the second chapter, author will analyse, how COVID-19 pandemic has affected the operation of retail store chains Rimi and Maxima. In the final chapter there will be analyses the changes of marketing strategies of Rimi and Maxima during COVID-19, and how the customers of these stores evaluate them. At the end of the work, will be made conclusions and will be given proposals to retail store chains Rimi Latvija and SIA Maxima. Bachelor thesis is 72 p long, except additional material, has 2 tables and 21 pictures in it. Keywords: marketing strategy, marketing communications, Rimi Latvija, SIA Maxima, the changes of marketing strategy.